Co to za roślina ?

1. Data: 2009-06-28 11:29:11

Temat: Co to za roślina ?
Od: "krzysiek" <y...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrosła mi na działce nie wiadomo skąd :) . ma bardzo ciekawą cechę , jak
liście łączą sie z łodygą ,tworzy ona rodzaj zbiorniczka na wodę - pewnie
zapas na czas suszy
::)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d4c1e13f93ad3eb
.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d158fd1f6535dc14
.html

2. Data: 2009-06-29 09:09:52

Temat: Re: Co to za roślina ?
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krzysiek napisał:

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d4c1e13f93ad3eb
.html

Szczeć. Sama się wysiewa, roślin dwuletnia. Ładnie wygląda
w suchych bukietach, pewnie widywałeś malowaną na różne kolory.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

3. Data: 2009-07-09 09:37:16

Od: KuIeczka <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Też bym chciała taką mieć, czy ma ktos może nasionka?

pzdr wszystkich

Kuleczka

4. Data: 2009-07-11 06:26:19

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KuIeczka napisał:

.html

.html

> Też bym chciała taką mieć, czy ma ktos może nasionka?

Nasionka trudno złapać - wysiewa się sama. Jeżeli masz ochotę
przyjechać po nie 46 km od Warszawy, to możesz dostać sadzonki.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2009-07-16 13:25:56

Od: KuIeczka <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem,http://krycha.kofeina.net choć nie będzie to pewnie myśl złota:
>                             Najpiękniejszą muzyką przed snem
>                             jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

Dzieki:)

Odezwę się jesienią:)

6. Data: 2009-07-16 15:51:24

Temat: Re: Re: Co to za roślina ?
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Jul 2009 06:25:56 -0700, KuIeczka wrote:

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d4c1e13f93ad3eb
.html

Podobna do sałaty łodygowej.

popiół