Co to za zabawka (jak się toto nazywa) i gdzie można kupić?

1. Data: 2008-12-17 00:05:41

Temat: Co to za zabawka (jak się toto nazywa) i gdzie można kupić?
Od: "smoker" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój sześcioletni syn chciałby pod choinkę zabawkę następującą: metalowe albo
szklane kulki puszcza się po zawiłych trasach w dół własnoręcznie wykonanej
konstrukcji "toru". Elementy do budowania toru zjazdu są albo drewniane albo
metalowe - nie wiem. Pamiętam, że widziałem to cholerstwo na jakiejś WWW ale
nie pamiętam na jakiej. Przekopałem google i Allegro na 3 miliony sposobów,
ale bez zadowalającego rezultatu. Znalazłem jedynie coś takiego:

http://www.pomocedydaktyczne.ig.pl/zabawki_drewniane
?func=productPage&pid=1418&cid=60&prid=0&wid=328

Jednak zależałoby mi na czymś mniej skromnym (czyt: bardziej wyrafinowanym,
atrakcyjnym, z większą ilością elementów, etc.).

Jeżeli ktoś z Was widział podobną rzecz w Internecie lub jakim sklepie
naziemnym, to bardzo proszę o pomoc (link, lokalizacja sklepu, nazwa
zabawki).

tia

Smok

2. Data: 2008-12-17 06:26:34

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

smoker pisze:
> [...]
> konstrukcji "toru". Elementy do budowania toru zjazdu są albo drewniane albo

Syn dostał coś takiego, kupione w GB. Szklane kulki toczą się po
"trasie" wykonanej z elementów plastikowych, a jak zjadą w dół, to są
podnoszone na początek windą z silniczkiem. Czy to jest fajna zabawka ?
Złożyć, uruchomić, pocieszyć oko i po zabawie, bo nie da się złożyć nic
innego.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

papier i mydło
papier i mydło
papier i mydło
Chwila refleksji (pomikolajowa/czekoladow a)
Re: Jak sie modlicie?