Co to znaczy????

1. Data: 2002-09-20 16:13:35

Temat: Co to znaczy????
Od: "Beata " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Co moze oznaczac obecnosc limfocytow w plynie mozgowo-rdzeniowym?
Beata.

2. Data: 2002-09-21 08:25:21

Temat: Re: Co to znaczy????
Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata " <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Co moze oznaczac obecnosc limfocytow w plynie mozgowo-rdzeniowym?

Może nie oznaczać nic. Komórki, w ilości do 3/pw, moga być. I mogą to być
limfocyty.
Może też oznaczać inne rzeczy - ale na podstawie tego, co napisałaś nie
można powiedzieć nic więcej. Nie wiemy ile ich jest, jakie jest białko,
cukier, elektrolity. No i jeszcze kwestia tego, czy było badanie
cytopatologiczne, czy te "zwykłe" badanie mikroskopowe...
Za mało danych.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Pacjent wykazywal tendencje do rytmu cwalowego."
(dr A.O.)

3. Data: 2002-09-21 21:23:34

Od: "Beata " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> napisał(a):

> [...]
> cukier, elektrolity. No i jeszcze kwestia tego, czy było badanie
> cytopatologiczne, czy te "zwykłe" badanie mikroskopowe...

Dziekuje bardzo za odpowiedz. Niestety nie mam wiecej danych. Tak wyszlo w
wyniku punkcji mojej serdecznej przyjaciolki. Rzecz jest do dalszego
badania. Przepraszam, myslalam ze takie pytanie jest wyczerpujace. Nie znam
sie na medycynie, a wiadomosc jako taka mnie zdenerwowala. Nie chcialam tez
zabardzo jej wypytywac, bo po badaniu byla zmeczona.
Jeszcze raz dziekuje i przepraszam za zamieszanie.
Pozdrawiam:
Beata.

20minutowy wzwod
jak zdrowo przytyc?