Co tu tak cicho?

1. Data: 2002-02-23 12:12:27

Temat: Co tu tak cicho?
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam "gorące" forum;-)

Tak się zastanawiam na bazie panującej tu ciszy czy obecne czasy w jakich
Wam żyć przyszło w Polsce współczesnej tak Was przytłoczyły, że i aż
mowę odjęły?
A przecież mamy demokrację i nikt nikogo za kraty nie wciska za to co mówi
a i za to.....co robi. Najczęściej jest to najbliższemu otoczeniu obojętne
jak obojętne jest to czy żyjemy....abstrachując od tego....jak żyjemy.
Czasy kultu pieniądza, jako największej wartości dla której żyje i tętni
życiem nasz kraj zmiotły z horyzontu te inne wartości dla których żył twój
ojciec czy twoja matka.
A dla jakich wartości żyjesz ty w dzisiejszej dobie?
Jak wyglada twoja przyszłość do której zmierzasz poprzez dżunglę, która dziś
otacza Cię wokoło?
Czy już pogodziłeś się z tym co zgotował ci los i złożyłeś broń w walce
z niesprawiedliwością i podziałem tego świata w którym sam nie potrafisz
określić swego miejsca?

Pytania, pytania i.......zapewne tysiące na nie odpowiedzi.
A fakty?
Fakt jest jeden - jedno jest życie, drugiego nie będzie.

pozdr. - Józek
_____________________
Rozpasanie i hulaszczy tryb zycia emerytów i rencistów rujnuja budzet RP.
(C)Pearl

2. Data: 2002-02-23 16:16:21

Temat: Re: Co tu tak cicho?
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> Witam "gorące" forum;-)

Witam :-))

> Tak się zastanawiam na bazie panującej tu ciszy czy obecne czasy w jakich
> Wam żyć przyszło w Polsce współczesnej tak Was przytłoczyły, że i aż
> mowę odjęły?

Chyba nie - może tematy są już oklepane trochę :-(
A może to przesilenie wiosenne już i nikomu już się nie chce :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

3. Data: 2002-02-23 17:45:19

Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Witam :-))

> Chyba nie - może tematy są już oklepane trochę :-(
> A może to przesilenie wiosenne już i nikomu już się nie chce :-)

A może skończył się ryczałt internetowy w tpsie?
Pozdrawiam
Prusak

4. Data: 2002-02-23 17:51:16

Temat: Oscypek...bylo: Re: Co tu tak cicho?
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Witam :-))

> Chyba nie - może tematy są już oklepane trochę :-(
> A może to przesilenie wiosenne już i nikomu już się nie chce :-)

Czyżby wiec tylko wejscie Polski do Unii i tutaj miałoby być jedynym
lekarstwem na zmianę tego stanu rzeczy;-)

Podobno - z wielu problemów jakie zaprzątają ostatnio polityczne głowy
w W-wie jest propaganda prounijna która jak grypa, - opanowała "najtęższe"
polityczne głowy RP.

Ciekawe, jakie mechanizmy propagandowe uruchomią władcy tak wielkiego kraju
aby przekonać maluczkich, że to zbawczy "opatrunek" na samookaleczenie
konsekwentnie uprawiane od 1989 roku na matce Ojczyźnie.

Widzialem ostatnio w TV gorali z Zakopanego produkujących polskie oscypki i
ich słyszałem ich wypowiedzi, że jeszcze nikt nie umarł z powodu ich
technologii pasteryzacji tych znanych wszystkim Polakom wspaniałych serków.

Może ktoś mnie oświecić, o co w tej oscypkowej historii tak naprawdę chodzi?

pozdr. - Józek
______________

5. Data: 2002-02-24 06:55:56

Temat: Re: Oscypek...bylo: Re: Co tu tak cicho?
Od: "Inwalida" <I...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JC" <J...@t...de> napisał w wiadomości
> [...]
> aby przekonać maluczkich, że to zbawczy "opatrunek" na samookaleczenie
> konsekwentnie uprawiane od 1989 roku na matce Ojczyźnie.

Nie będą się musieli nawet bardzo starać, by przekonać ogłupiałe
społeczeństwo.
Wystarczy jak małpie pokazać kawałek hamburgera.
Zerknij przez okno, a zobaczysz to g...
Kilku możnych, i masę głupiutkich mróweczek.
Wszystkie zapędzone, jedne za kasą, inne za chlebem.
Większość nie ma zielonego pojęcia gdzie biegnie, a reszta też przestaje
myśleć
(od tego głowa boli, a sumienie, nie pozwala robić kasy).

> [...]
serków.

> Może ktoś mnie oświecić, o co w tej oscypkowej historii tak naprawdę

O to samo co ze wszystkim, komercjalizacja.
Innymi słowy próba ułatwienia wszystkim życia.
Zobacz jaki teraz jest bałagan, można się pogubić.
Przykładowo: Jesteś w lesie, i fizjologia cię popędza. Pękniesz bo nie
będziesz
wiedział co zrobić. Jeszcze jak wiesz czyj jest las, to możesz załatwić
miejscówkę,
i wnieść ewentualne opłaty za zanieczyszczenie lasu.
Niestety nie wiadomo kto opatentował kucanie pod krzakiem.
W związku z tym będziesz się męczył, nie ma od kogo wykupić licencji :-(
A nikt nie lubi łamać prawa, a w szczególności praw autorskich.
Dlatego uruchamiam eDonkey-a i idę spać. Jak wstanę pewnie będę miał
jakiś ciekawy film do obejrzenia i "Fotograficzny plan Warszawy.

Pozdrawiam I...@a...net

6. Data: 2002-02-24 09:06:09

Od: Zdzisław <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Sat, 23 Feb 2002 18:51:16 +0100, "JC" <J...@t...de>
napisał:

>Może ktoś mnie oświecić, o co w tej oscypkowej historii tak naprawdę chodzi?

o pieniążki i to o bardzo duże

7. Data: 2002-02-24 10:19:47

Od: t...@p...onet.pl (Tadeusz Lorkiewicz) szukaj wiadomości tego autora

witaj,

> Widzialem ostatnio w TV gorali z Zakopanego produkujacych polskie oscypki
> ich slyszalem ich wypowiedzi, ze jeszcze nikt nie umarl z powodu ich
> technologii pasteryzacji tych znanych wszystkim Polakom wspanialych
serków.

> Moze ktos mnie oswiecic, o co w tej oscypkowej historii tak naprawde
chodzi?

o ile dobrze sie orientuje, (jesli nie to nich ktos poprawi) to chodzi o
technologie produkcji tych oscypków.

Jednym z warunków przyjecia Polski do Unii jest spelnienie róznych norm
produkcji spozywczej. Jedna z takich norm zakazuje uzywania do produkcji
spozywczej (nie wiem czy na kazdym etapie, na koncowym na pewno) elementów
drewnianych stykajacych sie z gotowym wyrobem, jako zagrozenie sanitarne dla
tegoz wyrobu. I tak oscypek nie moze byc produkowany.
A inaczej... czy to bedzie _ten_ oscypek? Odpowiedz jest chyba jasna.
No i idzie o to: czy wejdziemy do Unii z oscypkiem, i jesli tak to z jakim.

Pozdrawiam
Tadeusz B. Lorkiewicz

"pisze maile..., wiec jestem..."

--

Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]

8. Data: 2002-02-24 18:25:24

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prusak napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> jakich

> A może skończył się ryczałt internetowy w tpsie?

eeee - luty jest krótki - chyba nie :-)
Chociaż ...........

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

9. Data: 2002-02-24 18:28:50

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> jakich

> Czyżby wiec tylko wejscie Polski do Unii i tutaj miałoby być jedynym
> lekarstwem na zmianę tego stanu rzeczy;-)

Czy ja wiem - i tek jesteśmy obywatelami 2 kategorii to po wejsćiu 3 ???

> [...]
>
> Może ktoś mnie oświecić, o co w tej oscypkowej historii tak naprawdę chodzi?

Tak jak Tadziu lorkiewivcz napisał, tyle że już po - bo UNIA uznała to jako
produkt lokalny i tylko tatrzański - Polska - Slowacja

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

10. Data: 2002-02-25 10:10:39

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):
> Ciekawe, jakie mechanizmy propagandowe uruchomią władcy tak wielkiego kraju
> aby przekonać maluczkich, że to zbawczy "opatrunek" na samookaleczenie
> konsekwentnie uprawiane od 1989 roku na matce Ojczyźnie.

Cześć Józku,

Rąd (poprzedni) łatwo wmówił niepełnosprawnym, że w prawodawstwie
zrobił wszystko co mógł by dopasować go do unijnego prawa. Nie tak
dawno nazwałem to ordynarnym kłamstwem ale mała "prowokacja"
pozostała bez echa... Faktycznie, opatrunek skuteczny :-(

Pozdrawiam,
Robert

Komputer dla ON
Sprzedam
ustawa o ulgach zaskarżona
?.Wyjazd za granice osoby niepelnosprawnej.
adres admina Clanu