Co w tej postawie dostrzegacie?

1. Data: 2016-04-23 11:42:55

Temat: Co w tej postawie dostrzegacie?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Spotykamy kobiety pro-life w naszej klinice bez przerwy. Wiele z nich jest po prostu
naiwna dopóki nie znajdzie się w sytuacji niechcianej ciąży. Wiele z nich jest
złośliwa. Wiele z nich po prostu nie przemyślała swojej postawy, aż w końcu to
zaczyna ich dotyczyć. One mogą osądzać innych, przyjaciół, rodzinę. Nagle są w ciąży.
Nagle widzą prawdę. Że to powinna być tylko i wyłącznie ich decyzja. Niestety, wiele
z nich w jakiś sposób tłumaczy sobie, że są inne, niż wszyscy i one zasługują na
aborcję, a wszyscy inni nie."

https://nihilnova.wordpress.com/2015/03/31/syndrom-p
oaborcyjny-czyli-terroryzm-chrzescijan-cz-2/

2. Data: 2016-04-23 18:47:53

Temat: Re: Co w tej postawie dostrzegacie?
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.04.2016 um 11:42 schrieb glob:
> [...]
aborcję, a wszyscy inni nie."

> https://nihilnova.wordpress.com/2015/03/31/syndrom-p
oaborcyjny-czyli-terroryzm-chrzescijan-cz-2/

Wmawianie zdrowemu choroby. Ulubione zajecie katoli to wpedzanie innych
w poczucie winy. Ano z powodu zlych mysli, zlych czynow, zaniechania,
niemodlenia sie, nieposzczenia, zaniedban w jakichs obrzedach itd. No i
straszenie karami doczesnymi i posmiertnymi, kataklizmami, chorobami,
znakami na niebie i ziemi i innymi nieszczesciami... Nie chce mi sie
tego czytac, ale dorzucilbym syndromy przedaborcyjny, syndrom ojca,
tesciow i rodzicow abortow, syndrom rodzenstwa aborcyjnego (rodzenstwa
tego wyskrabanego), syndrom natrectw aborcyjnych, urojonej aborcji,
impotencji i ozieblosci przed- i poaborcyjnej itp. Wyobraznia ludzka
jest bezgraniczna, szczegolnie u psycholi.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Wyrok za gwałt dla sprawców czy dla ofiar?
Zobaczcie co wyprawiają
Wyparcie
Biskupi chcą większej śmiertelności noworodków
Kościół morderca dzieci nienardzonych