Co w tej telewizji gadają

1. Data: 2003-10-14 17:24:19

Temat: Co w tej telewizji gadają
Od: " Shreek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Słucham sobie faktów w telewizji i co słyszę: Mlody nauczyciel średnio
zarabia w Polsce 1300 zł (netto).
Pytam co oni do cholery gadają.
Gdzie są ci nauczyciele.
Pracując na stażu na 1,5 etatu tyle nie zarabiałem.

Wodę z mózgu się ludziom robi coby się dziwili narzekającym nauczycielom.

--
Mirosław P.
GG 1119311

2. Data: 2003-10-15 20:17:27

Temat: Re: Co w tej telewizji gadają
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Oct 2003 19:24:19 +0200, " Shreek" <p...@p...onet.pl>
wrote:

>Witam
>
>Słucham sobie faktów w telewizji i co słyszę: Mlody nauczyciel średnio
>zarabia w Polsce 1300 zł (netto).
>Pytam co oni do cholery gadają.
>Gdzie są ci nauczyciele.

Wszędzie?

>Pracując na stażu

Młody, nie znaczy stażysta. Stażysta to jeden rok. Po roku nadal jest
młody, choć kontraktowy. A kontraktowy ma już nieco więcej.

> na 1,5 etatu tyle nie zarabiałem.

No ale prawie tyle. Niewiele brakuje. A za rok będziesz mieć z 300zł
więcej!

3. Data: 2003-10-15 20:19:45

Od: "John" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Shreek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Słucham sobie faktów w telewizji i co słyszę: Mlody nauczyciel średnio
> zarabia w Polsce 1300 zł (netto).
> Pracując na stażu na 1,5 etatu tyle nie zarabiałem.

A wiesz, co to jest średnia ?
J.

4. Data: 2003-10-15 22:06:00

Od: "Yorick" <y...@p...pl.dodatek.antyspamowy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Shreek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Witam
>
> Słucham sobie faktów w telewizji i co słyszę: Mlody nauczyciel średnio
> zarabia w Polsce 1300 zł (netto).

W sumie, to się zgadza...
Przecież wszyscy wiemy, że prawdziwa młodość tak naprawdę zaczyna się po
czterdziestce ;-))

--
Z poważaniem,
Yorick

5. Data: 2003-10-16 17:17:09

Od: " Shreek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "John" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A wiesz, co to jest średnia ?

Wiem !!!
A wiesz, w takim razie muszą być młodzi nauczyciele którzy pracują na 3
etaty aby tą średnią wywindować.
A później ktoś pisze donosy do szkoły że nauczyciele pewnego przedmiotu mają
zbyt wiele nadgodzin są przez to zmeczeni i nieodpowiednio wypełniają swoje
obowiązki.

--
Mirosław P.
GG 1119311

6. Data: 2003-10-16 17:17:56

Od: " Shreek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale prawie tyle. Niewiele brakuje. A za rok będziesz mieć z 300zł
> więcej!

A skąd??

--
Mirosław P.
GG 1119311

7. Data: 2003-10-16 18:02:19

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Oct 2003 19:17:56 +0200, " Shreek" <p...@p...onet.pl>
wrote:

>A skąd??

Z kasy szkoły? Nie rozumiem pytania. Awansujesz, to dostaniesz
podwyżkę.

8. Data: 2003-10-17 15:44:50

Od: " Shreek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z kasy szkoły? Nie rozumiem pytania. Awansujesz, to dostaniesz
> podwyżkę.

To ja nie zrozumiałem odpowiedzi bo już trochę temu awansowałem.
Niestety tak się złożyło że dostałem mniej nadgodzin i na to samo wyszło :-(
--
Mirosław P.
GG 1119311

STUDIA J.FRANCUSKI
GDZIE ZNALEZC PROGRAMY NAUCZANIA_policealne studium zawodowe
umowa o prace
jakie sa serwisy z ogloszniami o korepetycjach
[ot]Zestawienie Ocen 2 - uaktualnienie