Co z bananow?

1. Data: 2000-08-28 08:45:02

Temat: Co z bananow?
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczorajszy grill zaowocowal mi niespodziewanie ok 2 kg bananow (nie
dalismy juz rady po miesku :) Co mozna z tego zrobic dobrego poza
upieczeniem w piekarniku albo usmarzeniem w panierce z miodu i wiorkow
kokosowych?

Jader

1. Data: 2000-08-28 12:31:01

Temat: Re: Co z bananow?
Od: Theli <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisał(a):

> [...]
> dalismy juz rady po miesku :) Co mozna z tego zrobic dobrego poza
> upieczeniem w piekarniku albo usmarzeniem w panierce z miodu i wiorkow

A ja poprosze o dokladny przepis na w/w banany w panierce z miodu i
wiorkow.

theli

1. Data: 2000-08-28 13:54:36

Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote in message <3...@n...pl>...

>A ja poprosze o dokladny przepis na w/w banany w panierce z miodu i
>wiorkow.
>
>theli

Ja tez!

Magdalena W.

================
"I think, therefore I'm single"

1. Data: 2000-08-28 14:11:09

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zolza <z...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39aa6eaa$...@n...astercity.net...

No to caly przepis. Robimy panierke z miodu i wiorkow, byblamy (godajac po
naszymu) w tym kawalki bananow (np. na pol i wzdluz) i smazymy na zloto na
maselku.

Jader

1. Data: 2000-08-29 09:19:57

Od: Theli <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jader napisał(a):

> [...]
> naszymu) w tym kawalki bananow (np. na pol i wzdluz) i smazymy na zloto na

Thnx. Proste jest piekne (i smaczne)!

Theli

1. Data: 2000-08-29 09:47:19

Od: "Asiek" <j...@n...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można zrobić tak: na patelnię daje się 2 łyżki masła i 2 ł. miodu i trochę
podgrzewa (mają się robić bąbelki :)) Kładzie się wtedy banany przekrojone
na pół wzdłuż i się je podsmaża na wolnym ogniu. Kładzie się je następnie
na talerzu, posypuje płatkami migdałowymi (koniecznie uprażonymi na
patelni bez tłuszczu), można posypać całość kakao (najlepiej takim w
granulkach) - straaaasznie kaloryczne :)))

Asiek

1. Data: 2000-08-29 11:37:32

Od: Marcin S <m...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiek <j...@n...top.pl> wrote:
> [...] można posypać całość kakao (najlepiej takim w
> granulkach) - straaaasznie kaloryczne :)))

Mozna tez polozyc na banany lody, bita smietane i posypac rodzyneczkami.
Ewentualnie polac syropem owocowym (np. malinowym lub wisniowym).

Marcin

1. Data: 2000-08-31 12:25:51

Temat: Odp: Co z bananow?
Od: "A.Roman" <a...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8od8qd$pvq$...@f...man.torun.pl...
> [...]
> kokosowych?
>
> Jader
>
> Polecam Ciasto kruche z Bananami. Tak jak szarlotkę się piecze, z cynamo
nem, orzechami włoskimi i kruszonką na wierzchu. Można polać miodem i wogóle
pycha!! Polecam. Tylko wychodzi b. słodkie. Więc oszczędnie z cukrem...

1. Data: 2000-09-01 02:46:00

Temat: Re: Odp: Co z bananow?
Od: arleta <a...@i...ca> szukaj wiadomości tego autora

A.Roman wrote:

> Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8od8qd$pvq$...@f...man.torun.pl...

> Mozna je zrobić w cieście tak jak jabłka z cukrem waniliowym.

Arletka
--
Adres zwrotny jest przeciw SPAM-owy "WYTNIJTO".
Prawdziwy adres to: a...@i...ca

[ cuisine.pl ] Jaka jest odtrutka szefow kuchni na argentynskie seriale?*
Proba!!!!!!!!!
Serwis Makaron i nowosci tygodnia
Re: pieczony dzik
pieczony dzik