Co z tymi różami

1. Data: 2010-09-28 09:26:59

Temat: Co z tymi różami
Od: "Bojani" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzaki moich róż wielkokwiatowych rzadko przekraczają wysokość 1 m, a w
sąsiednim ogrodzie widziałam piękne gęste i wysokie krzewy tych róż. Co trzeba
robić żeby doczekać się takich pięknych krzewów. Czy to jest kwestia doboru
odmian, czy raczej pielęgnacji?
Proszę o poważne podpowiedzi.

2. Data: 2010-09-29 21:31:18

Temat: Re: Co z tymi różami
Od: "mam pytanko" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzeba
> robić żeby doczekać się takich pięknych krzewów.

rozebrać płot?

3. Data: 2010-10-01 06:50:25

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>   rozebrać płot?

Sio!
Prosiłam o poważne odpowiedzi.

Kerb 50 WP - Małopolska gdzie?
Re: Jak długo utrzymuje się Roundup w glebie?
GALANTA QRA
Jak długo utrzymuje się Roundup w glebie?
Najtansze thuje 180 cm na Slasku - poszukuje z posadzeniem - ok 80 szt