Co za jesień!

1. Data: 2000-11-15 07:20:48

Temat: Co za jesień!
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pogoda a ogrodnictwo - temat rzeka. Nie chciałam kupować i sadzić roślin w
II połowie października, no bo "możliwe, że zaraz spadnie śnieg". Nie
chciałąm też przesadzać, bo a nuż się nie przyjmie, bo za późno.Mamy połowę
listopada i spokojnie można było wszystko sadzić (retrospekcja). Za to
wysiane jesienią trawniczki pięknie rosną. Tyle pociechy.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-11-15 09:17:53

Temat: Re: Co za jesień!
Od: "Anna Kupras" <a...@l...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:8utdio$m3b$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> [...]
> listopada i spokojnie można było wszystko sadzić (retrospekcja). Za to
> wysiane jesienią trawniczki pięknie rosną. Tyle pociechy.

No właśnie. Wstrzymałam się z sadzeniem moich ukochanych tawuł i źle
zrobiłam - na wiosnę miałabym już piękny widok z okien, ech ...
Pozdrawiam :)
Ania

Pytanko
rosliny owadozerne