Co za naród?

1. Data: 2014-12-07 12:03:30

Temat: Co za naród?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio obejrzałem film "Pokłosie" przeczytałem o zagładzie Żydów wze wsi
Strzegom
http://wyborcza.pl/duzyformat/1,142433,17069185,Zagl
ada_Zydow_ze_wsi_Strzegom.html#CukGW

Zastabawiam się członkiem jakiego narodu jestem? Narodu morderców,
bandytów, hien ...

2. Data: 2014-12-07 12:34:31

Temat: Re: Co za naród?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał w wiadomości grup

> [...]
lada_Zydow_ze_wsi_Strzegom.html#CukGW

> Zastabawiam się członkiem jakiego narodu jestem? Narodu morderców,

Dobrze trafiłeś, chciałbyś o tym porozmawiać?

3. Data: 2014-12-07 14:41:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ada_Zydow_ze_wsi_Strzegom.html#CukGW

> Zastabawiam się członkiem jakiego narodu jestem? Narodu morderców,
a może zakompleksionych fornali, którym wszystko można wmówć?

--

Chiron

---
Avast.

4. Data: 2014-12-07 14:52:05

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
ada_Zydow_ze_wsi_Strzegom.html#CukGW

> a może zakompleksionych fornali, którym wszystko można wmówć?

...którzy nie myślą samodzielnie i odpowiedzialnie w kategoriach
społecznych.

> Chiron

Wladek Tarnawski - LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

5. Data: 2014-12-07 15:36:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Generalizujesz bo naród żydów nie prześladował, tylko buraki, a to po forum nawet
widzisz, że ten prymitywizm każdego zaprześladuje, sam widzisz gdzie poszli, do
fachowców w tej dziedzinie, którzy od wieków swój fach prześladowań doskonalili.
Dlatego demokracja w polsce się nie uda bo do tej dziczy nie dociera że wszelcy mają
prawo do życia i szczęścia. Monarchia konstytucyjna gdzie dojrzali mają prawa, a temu
bydłu odebrać wszelkie prawa, do głosowania, do wyrażania poglądów do nietykalności i
masz znikniecie z polski pisu i kleru, populistów i zmrodniarzy czarnych.

6. Data: 2014-12-07 15:40:16

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
ada_Zydow_ze_wsi_Strzegom.html#CukGW

>a może zakompleksionych fornali, którym wszystko można wmówć?

Mówisz, ze to fornalom tylko wmówili, ze trzeba bić Żyda?

7. Data: 2014-12-07 17:09:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Dec 2014 12:03:30 +0100, Dirko napisał(a):

> [...]
ada_Zydow_ze_wsi_Strzegom.html#CukGW

> Zastabawiam się członkiem jakiego narodu jestem? Narodu morderców,

Ty nie.

8. Data: 2014-12-07 17:10:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Dec 2014 14:41:40 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
ada_Zydow_ze_wsi_Strzegom.html#CukGW

> a może zakompleksionych fornali, którym wszystko można wmówć?

...żeby jużnna pewno się wzajemnie pozagryzali.

9. Data: 2014-12-07 17:21:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Dec 2014 15:40:16 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
ada_Zydow_ze_wsi_Strzegom.html#CukGW

> Mówisz, ze to fornalom tylko wmówili, ze trzeba bić Żyda?

Nie, sami Zydzi są takich zachowań przyczyną:

"W każdym narodzie musi się wyrobić ponad masy jakaś inteligencja i rodzaj
arystokracji. My jesteśmy materiałem gotowym, my zawładniemy krajem,
opanujemy już przez giełdy i przez wielką część prasy nad polową Europy.
Ale naszym właściwym królestwem, naszą stolicą, naszym Jeruzalem będzie
Polska. My będziemy jej arystokracją, my tu rządzić będziemy. Kraj ten
należy do nas, jest nasz ."

(S. Dider, "Rola neofitów w dziejach Polski," s. 111

"Nasza rasa jest Rasą Panów. Jesteśmy świętymi bogami na tej planecie.
Różnimy się od niższych ras tak, jak one od insektów. Faktycznie,
porównując do naszej rasy, inne rasy to bestie i zwierzęta, bydło w
najlepszym wypadku. Inne rasy są uważane za ludzkie odchody. Naszym
przeznaczeniem jest sprawowanie władzy nad niższymi rasami. Nasze ziemskie
królestwo będzie rządzone przez naszego przywódcę za pomocą żelaznej
pięści. Masy będą lizać nasze stopy i służyć nam jako nasi niewolnicy."

Menachem Begin, premier Izraela, laureat Pokojowej Nagrody Nobla

http://wolna-polska.pl/wiadomosci/udzial-zydow-w-naz
istowskim-aparacie-terroru-2013-09
http://www.wykop.pl/ramka/662327/postawa-elit-zydows
kich-podczas-holocaustu/
http://www.uwazamrze.pl/artykul/995313.html
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option
=com_content&task=view&id=216&Itemid=46
http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2010/08/07/jude
opolonia-ante-portas-wizja-zydowskiego-pogrobowca-zy
do-bolszewizmu/
http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2012/01/04/to-c
hazarskie-zydostwo-mordowalo-polakow-w-katyniu/
http://www.polskapartianarodowa.org/stara_www/index2
.php?option=com_content&task=view&id=993&pop=1&page=
0&Itemid=46
http://chodakiewicz.salon24.pl/80974,zydowscy-zolnie
rze-hitlera
http://www.polskieradio.pl/39/284/Artykul/260791,Zyd
zi-w-armii-Hitlera

Ale stricte BICIE Żyda wmówili właśnie fornalom i ciemnemu chłopstwu
komuniści, obiecując władzę, kiedy już wytłuką Żydów i panów. No i tak się
stało. Teraz potomkowie fornali i ciemnego chłopstwa siedzą u szczytu
władzy i krzyczą "komuno wróć"!
:->

10. Data: 2014-12-07 17:22:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-07 12:03, Dirko pisze:
> [...]
ada_Zydow_ze_wsi_Strzegom.html#CukGW

> Zastabawiam się członkiem jakiego narodu jestem? Narodu morderców,

Nie przesadzaj. Co mieliby w takim razie powiedzieć Niemcy? A jakoś
dobrego samopoczucia im nie brakuje...

Naród jak naród - w każdym są i kanalie, i ludzie szlachetni, i ci pośrodku.

A film dobry.

Ewa

Film Nicka Cave,a
Tato, nie kąp dziecka!