Co zabija mi koperek

21. Data: 2006-05-27 06:35:06

Temat: Re: Co zabija mi koperek
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e58onl$7bp$1@inews.gazeta.pl aniai
<aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> napisał(a):

> Jakiś genetycznie zmodyfikowany? Samosiewy (tylko i wyłącznie) u
> mojego ojca też zamszycone.Czy to efekt Twojej pracowitej selekcji-
> te z mszycą wyrzucałeś zostawiając te bez i po kilku latach masz
> takie, że mucha nie siada ;)

Hejka. Oczywiście koper samosiejka zastana na działeczce. Wszystkie
próby z wysiewem nasion kopru kupionych w sklepie były nieudane. Całe
szczęście, że do szklarenki mszyce nie dotarły, bo na działce ten rzekomo
mszycoodporny koperek w tym roku stał sie też ofiarą nienasyconych mszyc.
:-(
Pozdrawiam przypadkowo Ja...cki

22. Data: 2006-05-27 06:39:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
> [...]
> mszycoodporny koperek w tym roku stał sie też ofiarą nienasyconych mszyc.

Mój jest siany i rośnie mimo chłodów - podobnie jak reszta. Tylko zbierałem
skrzętnie popiół z drewna palonego na ogniskach i posypuję ziemię przy
liniach siewu, jest to nawóz, odkwaszacz gleby i środek na patogeny, takie
domowe 3 in 1...

23. Data: 2006-05-27 18:44:35

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e58sam$9rg$1@nemesis.news.tpi.pl Panslavista

> zbierałem skrzętnie popiół z drewna palonego na ogniskach i posypuję
> ziemię przy liniach siewu, jest to ... środek
> na patogeny, takie domowe 3 in 1...

Hejka. I jak Ty to sam przeżyłeś? ;-)
Pozdrawiam gerylasowo Ja...cki

24. Data: 2006-05-27 19:03:18

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> Nie zrozumiałem -

To Ci się często zdarza :-(

Barbara

25. Data: 2006-05-27 19:12:07

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> Dzięki za wspólczucie, to miło jak szybciutko znajdują się kobiety
> pocieszające po porzuceniu przez jedną z nich, wiedzą jak lać miód na
> męskie rany!!! ;-P))))))))))))))))))))

Wydaje Ci się. Żadna z grupy nie pocieszała Cię.

> Tytoń trzeba zagotować w odpowiedniej do opryskiwacza ilości wody,
> odstawić aby osiadł i przecedzić do opryskiwacza

Będzie śmierdziało dalej.

Podobnie polecałes komuś Gastop. Do zmiany nazwiska ?
Osłabienia słuchu ?

> - dolać wody do stanu

Coś Ci się przegrzało ?

Barbara

26. Data: 2006-05-28 02:43:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
>W wiadomości news:e58sam$9rg$1@nemesis.news.tpi.pl Panslavista

> Hejka. I jak Ty to sam przeżyłeś? ;-)
> Pozdrawiam gerylasowo Ja...cki

Tylko, popiół drzewny, żyjemy i to dobrze...

27. Data: 2006-05-28 02:44:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> wrote in message

> To Ci się często zdarza :-(
>
> Barbara

Oj, czasem muszę udawać. Za sprytnych amba wcina...

28. Data: 2006-05-28 06:29:25

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5b2s1$p3n$1@nemesis.news.tpi.pl Panslavista
> "Dirko" <d...@n...pl> wrote in message

> Tylko, popiół drzewny, żyjemy i to dobrze...

Hejka. Ciekawe. ;-) A z Twoich postów wynika, że jesteś uciążliwym
patogenem domowym. < lol >
Pozdrawiam ekstraordynaryjnie Ja...cki
PS Widzę zastosowanie popiołu drzewnego przeciwko mszycom w następujący
sposób. Posypujemy nim głowę w akcie skruchy nad brakiem wiedzy i bierzemy
się za fachową literaturę. :-)

29. Data: 2006-05-28 06:57:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
> [...]
> sposób. Posypujemy nim głowę w akcie skruchy nad brakiem wiedzy i bierzemy

Mrówki uwazajace mszyce za swoje krowy nie lubią zasadowego popiołu.
Weź poprawkę: jeżeli omijam fragment wiedzy, zwłaszcza ten, który uważam za
powszechnie znany, nie znaczy, że o nim nie wiem...

30. Data: 2006-05-28 10:41:46

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5bhks$31j$1@atlantis.news.tpi.pl Panslavista
> [...]
> Weź poprawkę: jeżeli omijam fragment wiedzy, zwłaszcza ten, który
> uważam za powszechnie znany, nie znaczy, że o nim nie wiem...

Hejka. Najłatwiej wszystko zrzucić na mrówki. ;-)
Pozdrawiam myrmekologicznie Ja...cki

azalia zaczyna kwitnac...
Czerwona Magnolia?
Zabezpieczyc krajobraz