Lekko OT - choroba pelargonii

1. Data: 2006-05-25 15:05:13

Temat: Lekko OT - choroba pelargonii
Od: "(Na)Leśnik" <n...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Na liściach pelargonii, w zasadzie u nasady pojawiły się brunatne plamy.
Nie znam się na tyle na kwiatach, ale wg mnie jest to grzybek. Niestety
chyba mało zjadliwy:
Pytanie brzmi: jaki środek najlepiej zastosować?
--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

2. Data: 2006-05-25 15:22:18

Temat: Re: Lekko OT - choroba pelargonii
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "(Na)Leśnik" <n...@n...lubi.spamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chyba mało zjadliwy:
> Pytanie brzmi: jaki środek najlepiej zastosować?

Ręczny:) Oberwać co zarażone, poobserwować, co dalej...a potem się będzie
można martwić. Ewentualnie można zastosować jakieś środki typu Biosept albo
Bioczos, bo prawie nieszkodliwe.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2006-05-25 17:34:21

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e54h70$dvv$1@news.onet.pl (Na)Leśnik
<n...@n...lubi.spamu.pl> napisał(a):
> [...]
> grzybek. Niestety chyba mało zjadliwy:
> Pytanie brzmi: jaki środek najlepiej zastosować?

Hejka. Rozpoznanie wroga. :-)
Pozdrawiam taktycznie Ja...cki

Grill
zasłonić ogrodzenie
[pytanie]oczko wodne - preparat Trigger3
winorosle - ciac czy nie ciac wiosna?
Podkłady kolejowe