Grill

1. Data: 2006-05-25 15:04:33

Temat: Grill
Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
jakie grille są lepsze w praktyce ? Takie a'la ufo zamykane pokrywą od
góry czy takie zwykłe ze ścianką z tyłu?

W a'la ufo chyba nie da się wyregulować wysokości rusztu ?

Jestem ciekaw opinii.

Pozdr,
MK
MK - 50'57'53.38"N, 20'35'02.02"E
p.m.s. Octavia 2 Combi 1.9TDI, Toledo 1.9D
p.r.r.c. Herbert [RIP] + AT1700

2. Data: 2006-05-25 15:19:44

Temat: Re: Grill
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MK" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
> góry czy takie zwykłe ze ścianką z tyłu?
>
> W a'la ufo chyba nie da się wyregulować wysokości rusztu ?

Ogólnie żeliwne, a jeszcze lepszy piecyk z ażurowym rusztem nad płytą:
http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=w
bxnjdoarfrmanahkjumkloyhdgdcyrw&com=PT/460
wtedy można użyć patelni do grillowania:
http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=w
bxnjdoarfrmanahkjumkloyhdgdcyrw&com=IT/2&kategoria=3
1
lub patelnia żeliwna ryflowana:
http://www.gastromarket.pl/index.php?m=gr&gr=14957&p
r=2

3. Data: 2006-05-25 15:23:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> góry czy takie zwykłe ze ścianką z tyłu?
>
> W a'la ufo chyba nie da się wyregulować wysokości rusztu ?

Najlepszy grill, jaki widziałam do tej pory, to były dwie nogi zbudowane z
paru cegieł, na tym położony był ruszt metalowy. Tyle że obsługa
superfachowa, o jakości karkówki nie wspominając:D

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2006-05-25 18:15:58

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 May 2006 17:23:49 +0200, "Basia Kulesz"
<b...@i...pl> wrote:

> [...]
>paru cegieł, na tym położony był ruszt metalowy. Tyle że obsługa
>superfachowa, o jakości karkówki nie wspominając:D

http://www.guru.pl/foto/view_photo.php?set_albumName
=ogrod&id=DSCN5615
czas budowy 2h z okazji garden party latorośli...
będzie stał do niedzieli :-) potem kostka z powrotem na składzik ...

5. Data: 2006-05-25 18:24:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Guru" <g...@g...pl> wrote in message

> http://www.guru.pl/foto/view_photo.php?set_albumName
=ogrod&id=DSCN5615

Pracochłonny, nie lepiej było zrobić nogi i położyć szeroką deskę, a na nią
kostkę i później blachę czy ruszt?

6. Data: 2006-05-25 18:25:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Guru" <g...@g...pl> wrote in message

> http://www.guru.pl/foto/view_photo.php?set_albumName
=ogrod&id=DSCN5615
> czas budowy 2h z okazji garden party latorośli...
> będzie stał do niedzieli :-) potem kostka z powrotem na składzik ...
A tak ogólnie, po drugiej butelce siary trzecia jawi się być bez siary...

7. Data: 2006-05-25 18:26:58

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 May 2006 20:24:05 +0200, "Panslavista" <p...@w...pl>
wrote:

=ogrod&id=DSCN5615

>Pracochłonny, nie lepiej było zrobić nogi i położyć szeroką deskę, a na nią
>kostkę i później blachę czy ruszt?

I węgiel drzewny rozpalić na tej desce?

8. Data: 2006-05-25 20:16:17

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy można użyć patelni do grillowania:
> http://www.zielinski.waw.pl/store/easyshop.cgi?vid=w
bxnjdoarfrmanahkjumkloyhdgdcyrw&com=IT/2&kategoria=3

Panslavista Ty ogólnie fajny koleś jesteś ;)
Musisz robić w ministerstwie jakimś he ?
Albo Piskorski to Twój brejdak jest ?
W każdym razie wesołek z Ciebie ;)

-cr-

9. Data: 2006-05-25 21:35:50

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Najlepszy grill, jaki widziałam do tej pory, to były dwie nogi
> zbudowane z paru cegieł, na tym położony był ruszt metalowy.

To ja widziałem takie dwa: jeden to był grill wykonany na
poczekaniu (pilna potrzeba była) z: podstawy od "klubowej"
popielnicy robiącej za nogi grilla, umocowanego do niej drutem
odwróconego błotnika od przyczepki "niewiadów" i położonego na
tym wszystkim rusztu z kratki od lodówki. Ten był zbudowany na
poczekaniu i może nie był szczytem profesjonalizmu, za to drugi
był chyba najlepiej działającym grillem, z jakim się spotkałem:
był to bęben ze starej pralki automatycznej z dorobionymi nogami
i rusztem w połowie, od góry zakrywany pokrywką od garnka. W dnie
bębna wstawiona emaliowana (kiedyś) miska jako zasobnik na
węgiel. Całość dawała naprawdę znakomite połączenie przewiewności
typowej dla otwartego grilla z wędzarnią, efekty kulinarne
ZNAKOMITE!!!

J.

10. Data: 2006-05-25 21:45:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Crimson" <r...@w...pl> wrote in message

> [...]
r=2

> Panslavista Ty ogólnie fajny koleś jesteś ;)
> Musisz robić w ministerstwie jakimś he ?

Nie, to najzupełniej poważne porady - piecyk ma znacznie wiecej zastosowań
niż tylko grill, a z rurą ponad oczy nie szczypie dymem i nie zasmradza nam
odzieży, Można suszyc grzyby, warzywa, owoce, robić przetwory itd... Tych
patelni i innych żeliwnych naczyń można użyć nawet na ognisku. Zwłaszcza
kociołków, które (te bez nóżek) można postawić na kozie wyjmując fajerki,
trawnik się nie zniszczy...

zasłonić ogrodzenie
[pytanie]oczko wodne - preparat Trigger3
winorosle - ciac czy nie ciac wiosna?
Podkłady kolejowe
jablonie - jak zapylic?