Co zabija mi koperek

41. Data: 2006-05-28 16:24:35

Temat: Re: Co zabija mi koperek
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

zienko wrote:
> Pryskac, bo jak nie prysniesz to rzeczywiscie bedziesz musial
> kupic w sklepie. Nie wiem czy ci ekolodzy co radza nie pryskac maja
> wogóle ogródek, czy tylko chodza do rodziców na gotowca. Jak co
> roku obserwuje takich ekologów na dzialce, a na jesienie nie ma co
> zbierac, bo wszystko maja zezarte.

Po pierwsze, ekolog to jest naukowiec zajmujący się ekologią.
Po drugie, koperku faktycznie nie hoduję (prawdę mówiąc nie
bardzo go lubię). Po trzecie, od kilku dni zajadamy się niczym
nie pryskanymi truskawkami z własnego ogródka. Istotnie, będą
zezarte, ale przeze mnie i moją żonę (trochę załatwiają albo
króliki albo jakieś ptaki).

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

42. Data: 2006-05-28 16:29:29

Temat: Re: Co zabija mi koperek-OT OT OT
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> wrote in message
>W wiadomości news:e5ccak$e1j$1@atlantis.news.tpi.pl Panslavista

> Hejka. Tym żartem niewątpliwie naraziłeś się grupowej heterii. :-(
> Pozdrawiam mizoginicznie Ja...cki

Lubię kobiety, nawet hetery, pod warunkiem, że to nie są moje żony, teściowe
i kochanki...

43. Data: 2006-05-28 17:39:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> wrote in message

> Ogródek mam,nie stosuję oprysków ani sztucznych nawozów.
> Tylko kompost. W piwnicy stoją słoiki z przetworami.
> I balon z winem . Produkty z mojej działki.
> Rodziców już dawno nie mam. Rodziny z hektarami też nie.
>
> Pozdrawiam, Barbara

Męża też nie skoro wino stoi... :-P))))))))))))))))))))

44. Data: 2006-05-29 09:07:35

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "zienko" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
s.com...
[...]

Ogródki nie sluza intensyfikacji produkcji :-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

45. Data: 2006-05-29 11:20:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"piotrh" <p...@t...pl> wrote in message

> [...]
> zbierac, bo wszystko maja zezarte.
>
> Ogródki nie sluza intensyfikacji produkcji :-)

Za to sa rozsadnikami zarazy wszelakiej.

46. Data: 2006-05-29 12:12:07

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Za to sa rozsadnikami zarazy wszelakiej.

Tak jak lasy , laki , nieuzytki , przydroza , góry , parki narodowe ,
lasy deszczowe Amazonii itd. itp. ;-)
--

pozdrawiam :-) piotrh

47. Data: 2006-05-29 12:27:03

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):
> Uzytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Tak jak lasy , laki , nieuzytki , przydroza , góry , parki narodowe ,
> lasy deszczowe Amazonii itd. itp. ;-)

Zdaje się. że Przyroda to już zaczyna się w podstawówce.
pozdr. Jerzy

48. Data: 2006-05-29 12:52:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Zdaje się. że Przyroda to już zaczyna się w podstawówce.
> pozdr. Jerzy

Nie chodzi o samą przyrodę, a o niektóre szkodniki. Tak jak kiepscy rolnicy
nie zwalczali stonki i żerowała mi na oberżynie, tak ze szklarni i tuneli
foliowych miałem nawet w domu mączliki na roślinach doniczkowych. Podobnie
uprawy ekologiczne żywiące wszelkiego rodzaju gadziejstwo nie mające np.
innych żywicieli w pobliżu. Np. u hodowców chryzantem widziałem dwa krzaki
wysokości około dwu metrów dokładnie oplecione przez przędziorki... Aż się
prosiły o oprysk...

49. Data: 2006-05-29 13:35:54

Od: "Nie Zmieszany" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> ... Aż się prosiły o oprysk...

Czasami [robi róznicę] ...
przychodzi mi na myśl czy aby cię nie olać.

50. Data: 2006-05-29 14:01:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e5etbp$rmm$1@inews.gazeta.pl Nie Zmieszany
<w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Czasami [robi róznicę] ...
> przychodzi mi na myśl czy aby cię nie olać.

Hejka. Brak w tym wypadku podstaw. ;-) Jerzy, bo chyba tak ma
Panslawista na imię, podniósł dokuczliwy problem inkubatora patogenów i
szkodników jakim jest większość działek czy ogródków przydomowych. Rytualne
wiosenne opryskiwanie wszystkich roślin bez potrzeby Miedzianem i Decisem,
tolerowanie moniliozy i innych groźnych chorób, pryskanie "na robaka",
którego nie widać a brak reakcji na rzeczywiste zagrożenia, np.
wielkopąkowcem powoduje namnażanie agrofagów, które łatwo migrują na ogródki
zarówno chronione, jak i ekologiczne. :-(
Pozdrawiam amatorsko Ja...cki

azalia zaczyna kwitnac...
Czerwona Magnolia?
Zabezpieczyc krajobraz