Co zabrac?

1. Data: 2002-12-23 12:14:56

Temat: Co zabrac?
Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko:
Zareczyny Waszym zdaniem powinny byc z wodka czy raczej szampanem a moze
jakims innym winem.

Pozdrawiam
Karol

2. Data: 2002-12-23 12:22:20

Temat: Re: Co zabrac?
Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karol" <k...@w...pl> wrote in message
> Mam pytanko:
> Zareczyny Waszym zdaniem powinny byc z wodka czy raczej szampanem a
moze
> jakims innym winem.

Ponoć wg tradycji o rękę prosi się ojca wybranki.
Ja przyszedłem z wódką ;-)
Inna sprawa, że nie było przy tym matki wybranki.

Kamil Paszkiewicz
Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

"Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

3. Data: 2002-12-23 12:27:08

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanko:
> Zareczyny Waszym zdaniem powinny byc z wodka czy raczej
szampanem a moze
> jakims innym winem.

To zależy z jakim "środowiskiem" masz mieć do czynienia, ale
myślę, że tak, jak piszesz wybierasz się na zaręczyny, a nie
na ich oblewanie, więc wg mnie koniak, szampan albo dobre
wino. Wódka może się źle skojarzyć i odradzam. Spytaj się
oblubienicy, co u niej w domu się pija.
Sokrates

4. Data: 2002-12-23 12:28:59

Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak bylo u innych, ktorzy juz sa juz po oswiadczynach?

5. Data: 2002-12-23 13:45:24

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pon, 23 gru 2002 o 13:14 GMT Karol napisał(a):

> Mam pytanko:
> Zareczyny Waszym zdaniem powinny byc z wodka czy raczej szampanem a moze
> jakims innym winem.

Zalezy co to za rodzina, jesli ojciec narzeczonej jest rowniacha to
mozesz przyjsc z wodeczka, wiele ci juz powie gdzie pracuje, badz
pracowal: kopalnia, huta, to smialo 0.5 wodeczki.
Jesli nie masz pewnosci to ogranicz sie do wina, lub koniaka, bo uznaja
iz ich corka wpadla w rece alkoholika.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

6. Data: 2002-12-24 08:13:37

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> Zalezy co to za rodzina, jesli ojciec narzeczonej jest rowniacha to
> mozesz przyjsc z wodeczka, wiele ci juz powie gdzie pracuje, badz
> pracowal: kopalnia, huta, to smialo 0.5 wodeczki.

Lepiej zapytaj dziewczyny. Mój ojciec pracował w hucie a wódki po prostu
nie lubi.
> Jesli nie masz pewnosci to ogranicz sie do wina, lub koniaka, bo uznaja
> iz ich corka wpadla w rece alkoholika.

Popieram, zapytaj jakie sa zwyczaje w jej rodzinie.

Katarzyna

7. Data: 2002-12-27 06:25:52

Od: "Karol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pochwale sie jak bylo. A wiec zabralem ze soba koniaka i nikt z tego powodu
nie narzekal a wrecz atmosfera byla bardzo przyjacielska i wszyscy sie
bardzo polubili. Wczesniej tylko moj tato raz byl u przyszlych moich
tesciow, a mama znala ich tylko z opowiesci.

Dzieki za rady.Pozdrawiajac zycze szampanskiego Sylwestra.
Karol

Świąteczna atmosfera w pracy.
Czego by tu jeszcze życzyć?
Do Tweety, dlugie, raz jeszcze to samo