Co ze mna jest nie tak?

1. Data: 2003-07-25 08:57:17

Temat: Re: Co ze mna jest nie tak?
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina:
> Okrutny jestes, wiesz o tym? :((

Dlaczego tak uwazasz? ;)

Czarek

1. Data: 2003-07-25 09:02:51

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> karina:
>
> Dlaczego tak uwazasz? ;)
>
> Czarek
>

> To sobie poczytaj to co napisałeś!!! Moze zobaczysz czy nie mam odrobiny
racji. Karina

1. Data: 2003-07-25 09:12:18

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina:
> To sobie poczytaj to co napisałeś!!! Moze zobaczysz
> czy nie mam odrobiny racji.

Przeczytalem. I niczego okrutnego tam nie zauwazylem. :)
I co? :)

Uwazasz ze nie mozesz zachowywac sie ~smiesznie?
Uwazasz ze jesli zachowujesz sie smiesznie to nikogo
nie powinno to rozsmieszac?
Bzdura. :)

Mnie rozsmieszaja pewne elementy Twojego zachowania. :)
Nie wydaje mi sie abys miala w zwiazku z tym problem. ;))
Jesli juz, to akurat nie z tym. :)

A z czym? Wiesz?

Czarek

1. Data: 2003-07-25 09:28:53

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mnie rozsmieszaja pewne elementy Twojego zachowania. :)
> Nie wydaje mi sie abys miala w zwiazku z tym problem. ;))

Ok wiec powiedz mi co Cie tak smieszy i wedłóg Ciebie z czym mam problem? karina

1. Data: 2003-07-25 09:40:15

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina:
> Ok wiec powiedz mi co Cie tak smieszy

:))

> i wedłóg Ciebie z czym mam problem?

Nie wiem, ale wydaje mi sie ze ogolnie z nieadekwatnoscia. :)
Twoje reakcje sa nieadekwatne w moim pojeciu, a to jest
dla mnie smieszne. ;)

Czarek

1. Data: 2003-07-25 10:01:14

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie wiem, ale wydaje mi sie ze ogolnie z nieadekwatnoscia. :)
> Twoje reakcje sa nieadekwatne w moim pojeciu, a to jest

Nieadekwatne? Wiesz co? Teraz to ja juz zupełnie nie rozumiem. W czym ta moje
nieadekwatność sie przejawia? Mozesz troche jasniej bo juz sie troche
pogubiłam. Moze ktos inny wie o co chodzi Czarkowi? Karina

1. Data: 2003-07-25 10:35:08

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina:
> Nieadekwatne? Wiesz co? Teraz to ja juz zupełnie nie rozumiem.
> W czym ta moje nieadekwatność sie przejawia? Mozesz troche
> jasniej bo juz sie troche pogubiłam.

No wlasnie, a nie chcialbym opisywac tego jasniej. :)))

No dobra, sprobuje. ;)

'... Lubisz seks? Jesli nie chcesz odpowiadac JA to laskawie uszanuje, a
co....'
'... Odpowiem, a co. <ple-ple-ple>....'
'... A lubisz tatuaze? Jesli nie lubisz, JA laskawie nie bede w stanie tego
uszanowac, bo ja uwielbiam, a co. A jesli nie lubisz gejow to juz w ogole
jestes do niczego....'

Rozumiesz? :)))
Nie? Naprawde? ;D

> Moze ktos inny wie o co chodzi Czarkowi?

Moze. ;)))

Czarek

1. Data: 2003-07-25 17:50:42

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czarek
>

> Czy lubię seks? A znasz kogoś, kto tego nie lubi? Czy lubię tatuaże? Nie mam
nic, przeciwko, ale sama bym sobie nie zrobiła (powód? Przerażają mnie igły)
Czy lubię gejów? Ludzie tacy sami jak ja, a ze maja trochę inne upodobania to
nie znaczy ze mam ich nie lubić.
Nie wolno oceniać ludzi tylko, dlatego ze cos im się podoba lub nie, ze maja
odmienne zdanie od mojego, ze podoba im się inny styl, czy maja inne zdanie na
dany temat. Równie dobrze możesz mnie nie nawidziec za to ze ja nie cierpię
chociażby zupy ogórkowej a Ty ja uwielbiasz. Wiesz, co mam na myśli?
Karina

1. Data: 2003-07-25 18:02:57

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karina:
> ... Wiesz, co mam na myśli?

Chyba tak. :)

Tez nie cierpie zupy ogorkowej. :)
Wyjatek stanowi ta przyrzadzana przez moja ukochana - pycha. ;)

Czarek

1. Data: 2003-07-25 20:09:35

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> karina:
>
> Chyba tak. :)

No to sie ciesze :) Doszlismy do kompromisu :))) Karina

cyk, cyk, cyk..... - bam, bam, bam... - kuku, kuku
Czy tylko w Kaliforni?
Crazy...
BOGA NIET....uciekaj skoro świt....
Księża to dewianci ...