Co zrobic ze slodkiej, tlustej smietany

1. Data: 2010-09-29 18:09:47

Temat: Co zrobic ze slodkiej, tlustej smietany
Od: "Krzysztof" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Bardzo prosze Szanownych Grupowiczow o podrzucenie kilku pomyslow. Zostalem
obdarzony litrem slodkiej, 49% smietany. Marzy mi sie jakies ciasto na zimno
z jej udzialem, niestety serek homogenizowany jest dla mnie nieosiagalny.
Jakies inne pomysly.?
Dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2010-09-29 18:50:16

Temat: Re: Co zrobic ze slodkiej, tlustej smietany
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-29 20:09, Krzysztof pisze:
> [...]
> z jej udzialem, niestety serek homogenizowany jest dla mnie nieosiagalny.

A po co Ci do tego serek? Ubij śmietanę, dodaj galaretkę rozrobioną w
połowie (albo nawet 1/3) zaleconej wody, zmiksuj, wyłóż to na biszkopt i
poczekaj aż stężeje. Możesz dodać do masy śmietanowej jakieś owoce, np.
maliny jeszcze są świeże.

Ewa

3. Data: 2010-09-30 00:42:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Sep 2010 19:09:47 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
> z jej udzialem, niestety serek homogenizowany jest dla mnie nieosiagalny.

Mozesz wykorzystać wszystkie przepisy z udziałem śmietany kremówki.
Torty śmietanowe itp.
Najprościej - upiecz biszkopt, śmietanę ubij na sztywno z cukrem pudrem i
cukrem waniliowym, przełóż biszkopt tą masą dajac w srodek też maliny,
posmaruj wierzch masa śmietanową, porcje ciasta polej musem malinowym lub
kładź na musie wylanym na talerzyki.
I t.p. wariacje.

4. Data: 2010-09-30 00:51:23

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <k...@t...pl> wrote in message
> [...]
> Zostalem obdarzony litrem slodkiej, 49% smietany. Marzy mi sie jakies
> ciasto na zimno z jej udzialem, niestety serek homogenizowany jest dla

Pokroić zimne ziemniaki z obiadu i zalać śmietaną - pyszna sałatka na
kolację.
Drugie - kromkę cghleba pokroić na paski - jeść maczając koniec w kubku lub
miseczce napełnionym śmietaną.

5. Data: 2010-10-02 18:09:47

Od: "andro" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zostalem obdarzony litrem slodkiej, 49% smietany. Marzy mi sie jakies
> ciasto na zimno z jej udzialem, niestety serek homogenizowany jest dla
słodką śmietanę można skwasic a wtedy inencja nie ma granic

Piekarnik AMICA EBS 8862 - przygody
Ukwaszona emulsja mleczna
I NIKT...
Żurek na zakwasie