Cola light - czy można pi

1. Data: 2002-11-03 01:56:41

Temat: Cola light - czy można pi
Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy na diecie dr Kwaśniewskiego można pić cole light.

2. Data: 2002-11-03 10:37:20

Temat: Re: Cola light - czy można pi
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy na diecie dr Kwaśniewskiego można pić cole light.

Oczywiście, że można.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-11-03 11:04:55

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote in

> Oczywiście, że można.

Oczywiście, że nie (aspartam). Z całym tym 'tylko B-T-W to bujda,
bo jest masa produktów, które DO odrzuca (mleko, sól, batoniki,
chipsy).

ps. I nie 'dr' a 'lek. med.', skoro już stosujemy tytuły.

--
/**** http://xnews.newsguy.com/ - Xnews homepage ****\
***** http://kuciak.prv.pl/polxnews/ - polonizacja Xnews *****

4. Data: 2002-11-03 11:17:53

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aq2u7v$svm$1@news2.tpi.pl...
> Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście, że można.

Dlaczego Janku wypowiadasz się w temacie d.o., kiedy nie jesteś na tej
diecie i nie znasz jej zasad?

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2002-11-03 13:33:04

Temat: Re: Cola light - czy można pić
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Czy na diecie dr Kwaśniewskiego można pić cole light.

Jedną z zasad d.o. jest spożywanie pokarmów możliwie naturalnych,
nieprzetworzonych przemysłowo, o znanym składzie. Cola light do takich
produktów nie należy. Jest to wytwór przemysłowy o nieznanym składzie.
Bardzo wątpliwa jest nieszkodliwość użytych w coli light słodzików. Jak
jednak ze wszystkim, nie należy podchodzić do sprawy dogmatycznie.
Niewielkie ilości coli można pić. Mnie doskonale robi szklanka kawy i
butelka coli light podczas długiej jazdy za kierownicą w upalny letni dzień.

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2002-11-03 16:12:57

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego Janku wypowiadasz się w temacie d.o., kiedy nie jesteś na tej
> diecie i nie znasz jej zasad?
>
> Pozdrawiam
> Leszek

Prowokacja. Chciałem się dowiedzieć czy się ktoś przyczepi do neutralnej
emocjonalnie wypowiedzi i w jaki sposób.

Ciekawe. W jednej wiadomości zalecasz picie niewielkiej ilosci coli light. W
drugiej czepiasz się mojej wypowiedzi, która jest w 100% zgodna z Twoją,
choć bardziej ogólna.
:-)
EOT

7. Data: 2002-11-03 16:23:06

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Leszek

Prowokacja. Chciałem się dowiedzieć czy się ktoś przyczepi do neutralnej
emocjonalnie wypowiedzi na temat diety optymalnej i w jaki sposób.

8. Data: 2002-11-03 23:56:44

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aq3ift$4rr$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Prowokacja.

Aha. Traktujesz grupę dyskusyjną jako teatr działań wojennych.

Chciałem się dowiedzieć czy się ktoś przyczepi do neutralnej
> emocjonalnie wypowiedzi i w jaki sposób.

Za Twoją ciekawość modemowcy zapłacili z własnej kieszeni.

EOT

Leszek

9. Data: 2002-11-04 06:01:54

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
> wiadomości news:aq3ift$4rr$1@news.tpi.pl...
> wiadomości

> Aha. Traktujesz grupę dyskusyjną jako teatr działań wojennych.

Niezupełnie. Raczej nie biorę wszystkiego na poważnie.

> Chciałem się dowiedzieć czy się ktoś przyczepi do neutralnej
>
> Za Twoją ciekawość modemowcy zapłacili z własnej kieszeni.

Ach, co za troska. Powiedz mi kiedy będziesz startował w wyborach, a
zagłosuję na tę Twoją Samoobronę czy LPR. :-P
Szkoda, że nie zatroszczyłeś się o nękanych przez Krysię, która wysłała
kiedyś od razu 40 kB na grupę tylko w trzech wiadomościach.

10. Data: 2002-11-04 08:40:34

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:
> produktów nie należy. Jest to wytwór przemysłowy o nieznanym składzie.

Jak to nieznanym? W wiekszosci znany... 'fosol' :))
CC jak i PC jest na bazie kwasu orto-fosforowego (ładnie go czuć na
ząbkach),
reszta do dodatki smakowe. Dla tych co lubia wiecej słodyczy polecam PC.

Ostatecznie, zarowno CC jak i PC można użyc do 'luzowania' śrub.

--
Andrzej Stypula
PGP6.5.8 id: C0C45A43 ######## fan of arctic fowl '139673 ##############

Drożdże
nazwa diety
[MM] IG ciasta bananowego i soczewicy
FAQ pl.misc dieta