Colitis ulcerosa

1. Data: 2004-03-06 10:12:49

Temat: Colitis ulcerosa
Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki antybiotyk przepisac pacjentce cierpiacej na wrzodziejace zap. jelita
grubego (droga podania: doustna)? Moze byc na prv

Pozdrowienia b...@g...pl

2. Data: 2004-03-06 15:52:13

Temat: Re: Colitis ulcerosa
Od: "Wegier" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PRZEPISAC ??
TO ZNACZY, ZE TY JESTES LEKARZEM ??
Moja rada, jak nie wiesz, odeslij do gastrologa...
nie przepisuj w ciemno!!
Jesli nie jestes lekarzem to po pierwsze nie przepisuj lekarstw, bo to jest
lamanie prawa!!
a po drugie nie przepisuj lekow, bo sie na tym nie znasz !!
GRRRRRR
Ludzie opamietajcie sie!!
czy naprawde chcielibyscie byc leczeni na podstawie tego, co ktos
nagryzmolil w internecie??
przeciez tu kazdy gamon moze usiasc i wyklepac cokolwiek na klawiaturze!!
SZUKAJCIE PORADY LEKARSKIEJ TYLO U LEKARZA NIE W INTERNECIE, PANI DOMU, SMO
ZDROWIE CZY SKANDALACH!!
Nie warto na sobie experymentowac!!
A tymbardziej nie experymentujcie na innych!!!
to nie jest zabawa

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2004-03-07 19:27:41

Od: " " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze: prosilem o to zeby ewentualnych odpowiedzi udzielac
prywatnie. Tym bardziej ze bluzgi rzucane publicznie nie sa
przyjemne, utrudniaja polemike a w moim przypadku dodatkowo
wydziela mi sie szkodliwa w takich dawkach adrenalina.
Po drugie: rada prywatna. Jezeli nie masz zielonego pojecia o
czym piszesz to siedz cicho.
Po trzecie: nawet jezeli napisalbys ze dajmy na to najlepiej
podac Rulid to i tak to co ja z ta wiedza zrobie jest tylko i
wylacznie moja prywatna sprawa i to ja ponosze odpowiedzialnosc
za ewentualne konsekwencje a nie Ty (chyba zebys mnie zmusil, to
co innego).
Po czwarte: chyba to byl blad ze pytanie znalazlo sie na tej
liscie.

Pozdrowienia

4. Data: 2004-03-24 15:01:59

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>    Chyba jednak nie jestes w porządku. Kim ty właściwie jesteś? Chcesz
leczyć kogoś chorego na CU antybiotykami??!! Albo jesteś laikiem albo jakimś
strasznym konowałem!! Zanim zrobisz komuś krzywdę poczytaj nieco na temat tej
nieuleczalnej choroby. Jestem zdegustowana twoim zachowanie i opryskliwością.

Poślij tą chorą osobę do gastroenterologa.
A tak na marginesie - antybiotyki przy CU są właściwie wykluczone (no chyba że
nie ma innej możliwości wyleczenia jakiejś infekcji bakteryjnej).

Mimo wszystko - pozdrawiam i życzę owocnych przemyśleń nad swoim zachowaniem.

> [...]
>      co innego).
>      Po czwarte: chyba to byl blad ze pytanie znalazlo sie na tej

[ot] czy nfz finansuje soczewki kontaktowe?
co slychac w antykoncepcji ?
Pomocy!!zapalenie opon mózgowych
Harmonet plamienia
Wyniki badan - interpretacja