Cos co pachnie jak AJAX (wiem, glupia jestem)

1. Data: 2003-03-06 12:47:13

Temat: Re: Cos co pachnie jak AJAX (wiem, glupia jestem)
Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma mowy ,każde perfumy są na inną okazje lub humor!
Poza tym ,to jest rodzaj kolekcjonowania.

aQA

1. Data: 2003-03-06 14:36:20

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))))))))

wariatki :)))))))

(nie pogniewajcie sie, to tak czule :))))))

zgodze sie z Wami - niektore zapachy "przemyslowe" sa cudne, ja tez lubie
AJAXy, najczesciej ich uzywam w formie plynu DO NACZYN :-)

pozdrawiam maniaczki zapachow :)

A.

1. Data: 2003-03-06 17:01:59

Temat: Odp: Cos co pachnie jak AJAX (wiem, glupia jestem)
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak milusio i kwiatowo pachnie woda perfumowana dla dzieci z Avonu "Pachnący
kwiatuszek". Kosztuje to coś 15 zl, ale nie jest specjalnie trwałe.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-03-06 18:40:02

Od: "Infertus" <maciek@_spam_alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy sie posmarowac tym plynem, musze poelecic to mojej dziewczynie, mi
tez ten zapach sie podoba :) A wiec bedzie czystko i ladnie do tego pachniec

1. Data: 2003-03-06 19:04:38

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Kupilam plyn do naczyn AJAX o zapachu Spring Sensation czy jakos tak -
taki
> rozowy.
> Pachnie oblednie. Tak oblednie, ze ja tez bym tak chciala...

to jestesmy juz dwie:) no moze nie smarowalabym sie tym plynem, ale z
pewnoscia zakochalam sie z preparatach ajaxa i troche umilaja mi
znienawidzone sprzatanie. pachna rzeczywiscie oblednie!

1. Data: 2003-03-06 19:06:07

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aQa" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Poza tym mam FIOŁA na punkcie zapachów!
> w domu mam chyba 10 szt. perfum, to chyba podchodzi pod nałóg!
> ale pocieszam sie ,że jest to zdrowe :o)

witaj w klubie - rena, co ma ze 60 zapachow:)

1. Data: 2003-03-07 01:41:18

Od: "Isabell" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" szuka odpowiednika:
> Az mi glupio zaczynac:)
> Kupilam plyn do naczyn AJAX o zapachu Spring Sensation czy jakos
tak - taki
> rozowy.
> Pachnie oblednie. Tak oblednie, ze ja tez bym tak chciala...
> Wiem ze to nie jest szczyt elegancji - pachniec plynem do mycia
garow, ale
> moze znacie cos, co pachnie podobnie?
> Taki kwiatowy, lekki, swiezy zapach na rano. I rzeczywiscie bardzo
> wiosenny:)

Hmm, ten płyn kojarzy mi się chyba z Amarige Givenchy, jednak głowy
nie daję: teraz zmywam Prilem, więc nie sprawdzę ;o(

Isabell

Peeling enzymatyczny
platynowe włosy
wybielanie zabkow