Coś lżejszego czyli rzecz o d. Maryni ;)

1. Data: 2013-11-03 20:53:38

Temat: Coś lżejszego czyli rzecz o d. Maryni ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Taaakie pośladki to skarb. Dają zdrowie i mądrość

Kobiety z dużymi pupami są dużo zdrowsze niż panie z małymi pośladkami - twierdzą
naukowcy z University of Oxford. Medycy zbadali 1,6 tys. kobiet i doszli do wniosku,
że panie z dużym pośladkami są bardziej odporne na choroby przewlekłe m.in. na
choroby serca i cukrzycę. Okazuje się, że panie o takiej budowie ciała mają zwykle
niższy poziom cholesterolu i metabolizują większe ilości cukru. Ale to nie jedyna
dobra wiadomość dla kobiet z dużymi pupami. Według badaczy, ich dzieci są mądrzejsze.
Zawdzięczają to większemu stężeniu tłuszczów Omega 3, które wspomagają rozwój mózgu -
pisze

"International Journal of Obesity".
Autor: TM

http://www.huffingtonpost.co.uk/2013/11/01/women-big
-bum-healthier-smarter-children_n_4188752.html?utm_h
p_ref=uk

http://www.sfora.pl/Takie-posladki-to-skarb-Daja-zdr
owie-i-madrosc-a61232

-------------
A ja mysle ze to kwestia zwykłego POczucia własnej wartości kobiet z d...uzymi
tyłeczkami. Ot maja POwodzenie u bzydszej plci stad lepsze samPOoczucie i mądrzejsze
dzieci zawdzięczane partnerom z wyższym iQ -jako wyselekcjonowanymi
przez siebie geno-dawcami. Proste jak cep, a nawet D...wa... ;)

2. Data: 2013-11-03 21:22:24

Temat: Re: Coś lżejszego czyli rzecz o d. Maryni ;)
Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-03 20:53, m...@g...com pisze:

> [...]
dzieci zawdzięczane partnerom z wyższym iQ -jako wyselekcjonowanymi
> przez siebie geno-dawcami. Proste jak cep, a nawet D...wa... ;)

a POco te PO w każdym słowie?

--
"Rozczarowania, spotykają nas na różnych etapach życia. Żeby im
całkiem nie ulec, wystarczy zrozumieć, że świat, inni ludzie nie są

3. Data: 2013-11-03 21:27:04

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-11-03 21:22, obywatel <^zazu^> uprzejmie donosi:

[...]
owie-i-madrosc-a61232

> a POco te PO w każdym słowie?

Źle mu się naPiSało.

4. Data: 2013-11-03 21:42:14

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-03 21:27, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-11-03 21:22, obywatel <^zazu^> uprzejmie donosi:

> [...]
owie-i-madrosc-a61232

> Źle mu się naPiSało.

aaaaaaaaaaaaaaapolitycznie sie odmeldowuje

5. Data: 2013-11-03 21:46:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 listopada 2013 21:42:14 UTC+1 użytkownik <^zazu^> napisał:

owie-i-madrosc-a61232

> aaaaaaaaaaaaaaapolitycznie sie odmeldowuje

Nie ma tak!
Wszyscy jesteśmy umoczeni!
PO uszy ;P

6. Data: 2013-11-03 22:13:57

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-03 21:46, m...@g...com pisze:

owie-i-madrosc-a61232

> Nie ma tak!
> Wszyscy jesteśmy umoczeni!
> PO uszy ;P

biernie i nieświadomie może ale czynnie mi tego nie
wpotoczysz i nie wpisoczysz

7. Data: 2013-11-06 20:14:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 listopada 2013 22:13:57 UTC+1 użytkownik <^zazu^> napisał:

> biernie i nie�wiadomie mo�e ale czynnie mi tego nie
>
> wpotoczysz i nie wpisoczysz

mówisz ze to jak z chrztem i obywatelstwem? ;P

8. Data: 2013-11-14 23:50:45

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Nov 2013 11:53:38 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
> i mądrzejsze dzieci zawdzięczane partnerom z wyższym
> iQ -jako wyselekcjonowanymi
> przez siebie geno-dawcami. Proste jak cep, a nawet

https://www.youtube.com/watch?v=Q98Qh56HL7s

:)

M.

9. Data: 2013-11-16 13:48:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 listopada 2013 23:50:45 UTC+1 użytkownik Fragile napisał:

-bum-healthier-smarter-children_n_4188752.html?utm_h
p_ref=uk

owie-i-madrosc-a61232

> https://www.youtube.com/watch?v=Q98Qh56HL7s

No no Fra -kto by POmyślał...że ty... ;P

10. Data: 2013-11-18 14:07:19

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Nov 2013 04:48:06 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

-bum-healthier-smarter-children_n_4188752.html?utm_h
p_ref=uk

owie-i-madrosc-a61232

> No no Fra -kto by POmyślał...

Ty.

> że ty... ;P

Że co ja?

M.

Macie dzieci? wnuki? - to wkrótce możecie nie mieć...
Dead trigger 2
Inne nie lepsze...
Najbardziej uczciwi jesteśmy rano?!
Liczba skandali seksualnych w polskim Kościele szokuje