Cos mi wyskoczylo na twarzy

1. Data: 2000-07-07 07:46:30

Temat: Cos mi wyskoczylo na twarzy
Od: "John" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wstaje sobie rano, ide do lazienki, patrze w lustro i widze ze na twarzy
wyskoczyly mi 3 kropki. Myslalem ze czyms sie pobrudzilem, wiec probowalem
to zmyc, jednak sie nie powiodlo.
Podam charakteryzacje tych kropek:
- srednica okolo 3-4mm
- ciemno czerwone
- polozone po lini prostej w takich samych odstepach
- nie swedzi, nie piecze
- nie sa wybulane i nie czuc ich w dotyku

Jak myslicie co to moze byc?
Czy to mozliwe ze to jakis robal ? (w nocy mialem otwarte okno)

--
Pozdrawiam Johny

2. Data: 2000-07-07 16:31:58

Temat: Re: Cos mi wyskoczylo na twarzy
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

John napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>- srednica okolo 3-4mm
>- ciemno czerwone
>- polozone po lini prostej w takich samych odstepach

Po prostu lunatykujac nie nos ze soba widelcy...

Adam B.

3. Data: 2000-07-07 17:59:42

Od: "monizda&glizda" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ani chybił trójzębny wampir

4. Data: 2000-07-07 19:56:55

Od: "John" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam powaznie Adamusie i Monizdo.
Minelo juz ponad 14 godzin a to wogole nie schodzi.

--
Pozdrawiam John

5. Data: 2000-07-07 21:06:08

Od: Mariusz Masewicz <m...@s...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

PILNE testy ciazowe
Zagadka.
Dlaczego czerwone wino chroni przed chorobami serca i niektórymi nowotworami ?
Kiedy nie szkla kontaktowe?
zly wplyw oswietlenia jarzeniowego