Cos o przyjazni - temat stary jak swiat

1. Data: 2002-05-16 12:01:40

Temat: Re: Cos o przyjazni - temat stary jak swiat
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 May 2002, Rafalski wrote:

> To może rzeczywiście zerwij znajomość. Ulży Ci.

jej tez :-)

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

1. Data: 2002-05-16 12:38:45

Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał(a):
<..>
> Teraz po tym, co tu przeczytalem, zwlaszcza te "rzeczowe dyskusje"
> to ja sobie bede drwil. Od tygodnia ani jeden z "psychologow" nie
> napisal tu niczego sensownego ani budujacego.

zrozum ze tu nie ma psychologów, co najwyzej kilku studentów.
no i jeszcze jedno - psychologia jest gałezia medycyny, nie interesuje
sie zdrowiem czy chorobami psychicznymi człowieka, tylko jego psychiką.

--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-16 12:48:15

Od: "Sarna" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"M...@i...fm" <m...@i...fm> wrote in message

> co sadzicie o takim zachowaniu - czy jej postepowanie bylo wlasciwe, co
> powinienem zrobic ?

Koryntianin ma duzo racji,porozmawiac z nia,powiedziec o swoich uczuciach i
obserwowac jej reakcje,wtedy wszystko sie wyjasni.Nastepnie zadecydujesz czy
zaakceptujesz jej wytlumaczenie czy tez nie...
Najwazniejsze to powiedziec jej o tym ze poczules sie urazony a jej
wyjasnienie powinno ci wystarczyc za odpowiedz na swoje pytanie...
pozd,
sarna

1. Data: 2002-05-16 13:01:19

Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo napisał(a):
<...>

> To nieprawda

jakie sa proporcje? 1:100 1:200?

> Miało być 'NIE jest'?

oczywiscie, nawet nei zauwazyłem ze outlook mi je (nie) poołknął ;)

Marsel

1. Data: 2002-05-16 13:03:31

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <ic5070_@|/wp.pl> wrote in message news:ac098g$kvs$1@news.tpi.pl...
> [...]

Miało być 'NIE jest'?

> nie interesuje sie zdrowiem czy chorobami psychicznymi człowieka, tylko

Saulo

1. Data: 2002-05-16 13:16:37

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel"

> oczywiscie, nawet nei zauwazyłem ze outlook mi je (nie) poołknął ;)

Tia.. outlook połknął.. "Freud by to wytłumaczył" - mawiają..

;)

--
Rafalski

DUDE: "Shit, I know that guy. He's a nihilist."

1. Data: 2002-05-16 13:25:15

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafalski" <s...@g...pl> wrote in message news:ac0bhp$dd2$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Marsel"

> Tia.. outlook połknął.. "Freud by to wytłumaczył" - mawiają..
>
> ;)

E tam od razu Freud :-) - Marsel po prostu ciężko pracuje (jak to on) nad
podwyższeniem wskaźnika niechlujstwa grupy.

Marsel-słyszysz? Chlujny bądź!

Saulo

1. Data: 2002-05-16 13:27:04

Od: Marsel <ic5070_@|/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo napisał(a):

<...>

> Marsel-słyszysz? Chlujny bądź!
>
> Saulo

bede, kiedys kurka bede. w tym kierunku sie przeciez swietnie rozwijam.
moim celem jest szybkie czytanie i pisanie. a potem zrozumienie tego co
czytam i pisze, a dopiero na koncu robienie tego bez bełedów. nie
wszystko jednak na raz. przyjąłem metode małych kroków.

--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-16 13:29:01

Od: dwj <j...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Mialem troche inna sytuacje, ale rowniez tak zostalem potraktowany. Mysle, ze
powinienes spojrzec na to rzeczywiscie troche z boku (nie sugeruj sie innymi
postami, ze cos z Toba nie tak).. wydaje mi sie, ze dziewczyna sie przwyczaila
do tego ze zawsze jestes obok niej - to jedno, a druga rzecz - to to, ze ona Cie
wykrzoystuje na swoij interesiarski sposob. Nie ma wg mnie nic w tym zlego,
chociaz rzeczywiscie mozesz czuc sie zawiedziony. Na pewno jej o tym powiedz,
ale nie teraz - z pespektywy czasu moze innaczej na to spojrzysz. Ona na pewno
Cie bardzo lubi i ceni, ale .. wiesz to kobieta.. a niektore maja widocznie taki
haczyk w glowie i czasem ich neurony jakos sie hubia, czy zle leca - nie wiem :)

1. Data: 2002-05-16 15:27:46

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 May 2002, Saulo wrote:

> To nieprawda

to nie ma czy sa, jak sa to chyba gorzej dla nich?
Jesli nie byloby to tlumaczyloby poziom....

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Przemoc w rodzinie - gdzie się zgłosić o pomoc
prosba o pomoc - ankieta dot. osob korzystajacych z I-netu i Komunikatorów
Muzyka w Trójce;))
HELP me ! moze ktos pomoze !!!
niesmialosc