Coś z ... piersi kurczaka.

1. Data: 2003-10-04 16:44:09

Temat: Coś z ... piersi kurczaka.
Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich (po raz pierwszy) :)

Grupe czytam od jakiegos czasu, chociaz głosu jeszcze nie zabierałam ;)
A dzisiaj chciałam zapytać... co zrobic fajnego na niedzielny obiadek z
piersi kurczaka?
I przede wszystkim cos niezbyt czasochłonnego. :)
Dodam, ze w lodówce znajdzie się:
-dwie piersi z kurczaczka (pojedyncze)
-pieczarki
-żółty ser
-koncentrat pomidorowy
-białe wino połwytrawne
-cebula
-czosnek
-masa przypraw (kolekcjonerka) :D

(Dodam, że ostatnio był gulasz z piersi kurczaka w pomidorowym sosie z
bazylią)

Ktos ma jakis pomysł (zanim odeśle mnie do archiwum)? ;)
Wielkie dzięki.

-Ani

1. Data: 2003-10-04 17:38:41

Temat: Re: Coś z ... piersi kurczaka.
Od: "Grzegorz J" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam "Kurczaka na ananasie" chińszczyzna ale wyborna (podaję za książką
"Kuchnie świata - Anny Vydrovej")

400g mięsa z piersi kurczaka
2 białka
100g kompotu anansowego (surop z puszki z ananasa w krążkach)
100 ml bialego wina (masz odpowiednie)
3 łyżki smalcu
1 łyżeczka glutasolu
2 łyżki mąki ziemniaczanej,
100 g selera
1/2 łyżeczki imbiru
1 łyżeczka octu
1 łyżka sosu sojowego
1 łyżka cukru
sól

Pokrajać mięso w kawałki, panierować w białku ubitym z solą i mąką
ziemniaczaną, odstawić na chwilę. Smażyć na rozgrzanym smalcu, stale
mieszając po czym odstawic w ciepłe miejsce. Na reszcie smalcu osmażyć seler
pokrajany w słupki. Dodać kompot z ananasa, wino, szczyptę glutasolu, sół i
cukier do smaki, ocet, imbir i sos sojowy. Wszystko zagotować dodać mięso i
gotować 3-4 minuty. Podawać z sosem sojowym do induwidualnego użytku + ryż
na sypko.
Przepis sprawdzony - paluszki lizać. Wbrew pozorom szybko się robi.
Grzegorz Jankowski - Kraków
k...@o...pl
GG 2046561

1. Data: 2003-10-04 17:47:16

Od: "adam" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pokroić kurczaka w kawałki, jak na schabowe, lekko rozbić, na środek serek
żółty, pieczaraka, zawijamy jak zrazy, w bułeczkę tartą , smażymy. albo w
sosik. możliwości jest multum.
pozdr.
adaś

1. Data: 2003-10-04 20:02:46

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

co zrobic z piersi ?
> I przede wszystkim cos niezbyt czasochłonnego. :)
> Dodam, zajdzią się dwie piersi (pojedyncze)
> -białe wino połwytrawne
==========
- Ocvzywiście wypić wino! I drugie, jak się znajdzie!
- Zdjąć stanik vel biustonosz.
- Nabrać pary w piersi, aby sutki stanęly.
- Przeżywać orgazm..., aż do końca.
Ale po co te instrukcje. Każdy ksiądz je objaśni....

Po za, tym NTG :-}}}}
ha, ale dopcip!

waldek
==========

1. Data: 2003-10-06 09:43:09

Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1 łyżeczka glutasolu
Co to jest "glutasol"?

1. Data: 2003-10-07 14:43:52

Od: "Grzegorz J" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Co to jest "glutasol"?

******
"polepszacz smaku" często wykorzystywany w kuchni azjatyckiej - głowny
składni m. in.Vegety

--
Grzegorz Jankowski - Kraków
k...@o...pl

1. Data: 2003-10-07 17:30:13

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz J" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> "polepszacz smaku" często wykorzystywany w kuchni azjatyckiej - głowny
> składni m. in.Vegety

czyli glutaminian sodu

pzdr
marta

1. Data: 2003-10-08 12:35:59

Od: "Agnieszka " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka <b...@w...pl> napisał(a):

> czyli glutaminian sodu

czyli w domu można sobie go podarować:)
Aga

1. Data: 2003-10-08 12:48:23

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek <x...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> - Nabrać pary w piersi, aby sutki stanęly.
> - Przeżywać orgazm..., aż do końca.
> Ale po co te instrukcje. Każdy ksiądz je objaśni....

Czy ten tekst to też ty napisałeś?
cyt.
========
Przyłączm się.Zamiast tego wulgaryzmu psującego apetyt proponuję:
- bardzo- niezwykle- ogromnie- wyjątkowo- nieprzyzwoicie- nadzwyczajnie
- niezmiernie- bezmiernie- wielce- głównie
a nawet ostatnio modne, choć kompletnie nielogiczne:
- strasznie (ale już nie: upiornie :-)- niesamowicie
Jeśli tego mało to można użyć sienkiewiczowskiego
- okrutnie (Skrzetuski okrutnie kochał Helenę)
waldek
========

Jeśli tak to ja już nic z tego nie rozumiem.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2003-12-17 16:25:32

Od: "gwiazdka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyszne sa tez piersi normalnie upieczone na patelni na to dajemy krzek
ananasa i "przykrywmy" zóltym serem i do piekarnika {tak zeby sie serek
stopil).Bylo pyszne.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

ciasto czekoladowe???!!!