Cudowni! :-D

21. Data: 2013-10-08 18:12:57

Temat: Re: Cudowni! :-D
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Oct 2013 14:01:05 +0200, Fragile napisał(a):

> To w końcu śniło Ci się, czy wizualizowałaś sobie?
> Wizualizacja to nie śnienie. Mylisz pojęcia.

Śniło mi się - był to tak sugestywny i relistyczny sen, ze absolutnie
podciągam go pod wizualizację. Ewidentnie.

22. Data: 2013-10-08 18:22:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Oct 2013 14:01:05 +0200, Fragile napisał(a):

> Wizualizacja to nie śnienie. Mylisz pojęcia.

Nie MYLĘ, lecz ANALOGIZUJĘ.

http://swiadomesnienie.pl/cwiczenie-umiejetnosci-we-
snie/
"Czy we śnie można się czegoś nauczyć? Czy możemy w ten sposób doskonalić
się i zwiększać swoje umiejętności? Przejdźmy do faktów.

Tak, we śnie można się uczyć! Jednak chodzi tutaj o naukę umiejętności i
zdolności motorycznych związanych głównie z koordynacją ruchów. Uczenie się
na pamięć formułek i czytanie książek od biologii nie wchodzi w grę. Więc
jeśli chcesz się stać lepszym w jakiejkolwiek dziedzinie związanej z ruchem
- możesz wykorzystać do tego świadomy sen. (...)

Świadomy sen jest znacznie dokładniejszy od wizualizacji. Wszystkie zmysły
działają w jednym momencie. Docierają do nas informacje w postaci obrazu,
dźwięku, dotyku - a nawet zapachu i smaku. Jesteśmy w 100% skupieni na
danym doświadczeniu i odczuwamy wszystkie bodźce na raz. Nie musimy się
przy tym wysilać. Nie musimy sobie wyobrażać danej sytuacji, bo już w niej
jesteśmy. Dzięki temu możemy całkowicie skoncentrować się na danej
czynności.

Podczas wizualizacji mogą nas rozpraszać różne rzeczy np. hałasy za oknem,
przez co nie będziemy mogli się w pełni zanurzyć w wyobrażenia. Trudno jest
też pobudzać kilka zmysłów na raz i odbierać z nich informacje. Ogólnie
można uznać wizualizację za bardzo niestabilną w porównaniu do świadomych
snów. Nawet jeśli ktoś ma bardzo dobrą wyobraźnię - nigdy nie osiągnie
takiej precyzji i swobody jak podczas snu."

http://nauka.gadzetomania.pl/2013/06/20/swiadomy-sen
-wirtualna-rzeczywistosc-w-najwyzszej-rozdzielczosci

http://swiadomesnienie.pl/ssild-senses-initiated-luc
id-dream/

WTEDY potraktowałam "sen" jako zwykły sen, chociaż kiedy okazało się, ze
senny trening był az tak skuteczny, trochę ciarki mnie przeszły. Nie miałam
wtedy pojęcia o świadomym snieniu, a t eraz przypomnialam sobie to
zdarzenie i mnie olśniło.
Szkoda że wtedy nic o ś.ś. ne wiedziałam, zapewne mam do tego zdolności,
które mogłam wykorzystać.

Ale mam też wiele innych dziwnych zdolnosci, więc az tak nie żałuję...

23. Data: 2013-10-08 20:55:45

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 października 2013 20:38:58 UTC+2 użytkownik <^zazu^> napisał:

> pływałam ostatnio osiem lat temu i w takim
>
> odstępie czasu zdarza mi sie ponownie. ciężko będzie
>
> o spraktykę twoich sugestii :(

popływaj lepiej na materacu ;)

kiwiko

24. Data: 2013-10-08 20:59:08

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 7 października 2013 19:26:50 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
>
> leci automatycznie, oddech nie bedzie az tak bardzo mieszal. Na poczatku

dlatego oddychanie to podstawa i od tego się zaczyna, potem uczymy się poprawnie
pływać :)

kiwiko

25. Data: 2013-10-08 22:34:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Oct 2013 11:59:08 -0700 (PDT), k...@o...pl napisał(a):

> dlatego oddychanie to podstawa i od tego się zaczyna, potem uczymy się poprawnie
pływać :)

..no bo w końcu bez oddychania wszak kiedyś wszyscy umieliśmy 3-)

26. Data: 2013-10-09 07:42:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
napisał:

>dlatego oddychanie to podstawa i od tego się zaczyna, potem uczymy się
>poprawnie pływać :)

:-)
Jak to zrobisz np. w kraulu? Znaczy najpierw opanowac oddech w kraulu, a
potem
plywanie kraulem?

Przez oddech rozumiem pobieranie i wypuszczanie powetrza w trakcie
plyniecia, bez zaburzania poprawnosci stylu.

27. Data: 2013-10-09 09:02:23

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-07 20:36, <^zazu^> pisze:

> oj ghostword dysortografik ? :-P
> btw- czad nie? pociesz się, że ja
> mam tak olłejs enytajm

Tam zaraz dys. Może ma nieposłuszną myszę. Mnie się tak często w pracy
robi, co mnie szczególnie wkurza, bo akurat czasu wtedy brak na poprawki
po krnąbrnym sprzęcie.

28. Data: 2013-10-09 11:52:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Oct 2013 09:02:23 +0200, Aicha napisał(a):

> Tam zaraz dys. Może ma nieposłuszną myszę.

Tiaaaa, tak to jest, jak się nie zna skrótów klawiszowych. Ot, dzieci
myszy...

29. Data: 2013-10-09 12:45:21

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-09 09:02, Aicha pisze:

> Tam zaraz dys. Może ma nieposłuszną myszę(..) na poprawki
> po krnąbrnym sprzęcie.

myślisz? ;>>>>>>>

30. Data: 2013-10-09 22:25:55

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 9 października 2013 07:42:27 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
ps.com...

> :-)
>
> Jak to zrobisz np. w kraulu? Znaczy najpierw opanowac oddech w kraulu, a

no, a jak to zrobisz w żabce?
może tak jak w grzbiecie, gdzie oddychaniem nikt się nie martwi?

> Przez oddech rozumiem pobieranie i wypuszczanie powetrza w trakcie
>
> plyniecia, bez zaburzania poprawnosci stylu.

jak u rybki, wiem ;)

kiwiko

Re: Internauta ukazał skalę antykatolickiej nagonki "Wyborczej"
Gdzie są kwiaty...
zycie jest za krotkie by sie bac
szczypta polityki na zywo
Fanatyczni obrońcy dzieci