Re: Internauta ukazał skalę antykatolickiej nagonki "Wyborczej"

1. Data: 2013-10-07 00:38:50

Temat: Re: Internauta ukazał skalę antykatolickiej nagonki "Wyborczej"
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Oct 2013 12:43:53 +0200, mkarwan napisał(a):

> [...]
> Gazeta.pl.
> 2) Nie interesowałem się treścią artykułów, więc nie było możliwości
> wyświetlania artykułów powiązanych z kościołem.
> 3) Zestawienie zrobiłem w paincie (nie jest printscreenem z portalu)
> 4) Nie oceniam treści tam zamieszczanych, wskazuję tylko na ich
> tendencyjność
> 5) Ameryki nie odkrywam, ale może kogoś zainteresuje swego rodzaju
> "manipulowanie opinią publiczną"
>
> A oto efekt pracy internauty.
> Wszystkie poniższe informacje ukazały się w ciągu 24 godzin na portalu
0808703.jpg

> źródło
> http://niezalezna.pl/46705-szokujace-zestawienie-int
ernauta-ukazal-skale-antykatolickiej-nagonki-wyborcz
ej

To samo robisz, globek, tendencyjna poczwaro, co ta komusza plwocina.

2. Data: 2013-10-07 00:42:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Oct 2013 00:38:50 +0200, Ikselka napisał(a):

0808703.jpg

ernauta-ukazal-skale-antykatolickiej-nagonki-wyborcz
ej

> To samo robisz, globek, tendencyjna poczwaro, co ta komusza plwocina.

..GW.

3. Data: 2013-10-07 05:46:14

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się nazywał premier za komuny co krzyczał atak na partie bo ktoś powiedział że
komunizm to bajora.?
My to już przerabialiśmy na zachodzie, też tak księża obłudnie się darli i tak tym
wkurwili zboczeńcy ludzi, że nagle bali się z kościołów wychodzić i wtenczas zaczeli
błagać o przebaczenie . Rozumiem że jeszcze wszystko przed nami, a narazie to można
powiedzieć iż Chirek to alfons pedofilny, a ty jak ? Burdel mama katolicka?

4. Data: 2013-10-07 18:44:06

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrenalinka" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

A tu masz z grupy polityka
http://i0.wp.com/gazetawarszawska.com/wp-content/upl
oads/2013/09/zlprezolucja.jpg?resize=899%2C991

jak to nasi literaci byli uwrażliwieni na bezeceństwa kleru

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

5. Data: 2013-10-07 19:25:01

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś SB pedofilie wykorzystywało by księża współpracowi, teraz byli SBcy za kasę
kler wybielają. Dlatego coraz więcej osób zwraca uwagę że mamy taką samą obłudę jak
za PRL czyli atak na partie, atak na kościół.
A afery nie zrobiły jakieś lewaki tylko ofiara pedofili gdzie ksiądz się miga od
odsiedzenia wyroku a parafia od odszkodowania, gdyby nie media to by znowu zamietli
pod dywan, bo to oczywiste...człowiek jest seksualny jak się temu zaprzecza to rosną
przez celibat zboczeńcy od lat 1950 tych naukowcy piszą do watykanu petycje żeby
zdjeli celibat bo zbok zbokiem w zboka będzie w tej instytucji.

6. Data: 2013-10-08 16:57:33

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Ty aby nie za bardzo wczułeś się w księdza?
Bo jak jechałem do apteki, to wokoło kościoła, tego obok Carrefura, prawie na każdym
słupie jest - Poszukiwany pedofil- i aż podjechałem aby z bliska zobaczyć i z roweru
mało nie spadłem i sam już nie jestem pewien, bo zdjęcie jest czarno-białe ale bardzo
podobny do ciebie.
To nie żart, przebierz się dla niepoznaki i sam idź zobacz.

7. Data: 2013-10-08 22:11:26

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrenalinka" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
==========

Fakt pozostaje faktem- ktoś nim oplakatował całe miasto. Masz tam i nazwisko
i pseudo. Nie wiem, czy to naprawdę pedofil, ale jak go ktoś dorwie...

--

Chiron

8. Data: 2013-10-09 02:14:53

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
A mówiłem katolicy że was w końcu zaczną wieszać i obłuda i cyrk odstawiany wam nie
pomoże.

9. Data: 2013-10-09 11:51:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Oct 2013 17:14:53 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> A mówiłem katolicy że was w końcu zaczną wieszać

A, to pewnie ci od "tolerancji" :->

10. Data: 2013-10-09 12:06:29

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba dzieci nie gwałcić. Jak widać tacy jak ty tolerancje pojmują- kochajmy SS
gestapo.

Gdzie są kwiaty...
zycie jest za krotkie by sie bac
szczypta polityki na zywo