Cukrzyca czy nie?

1. Data: 2005-07-08 14:52:52

Temat: Cukrzyca czy nie?
Od: Przemax <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Archiwum przejrzalem, swój poglad mam, ale fachowcow prosze o opinie.

Mam 33 lata, drobnej budowy facet, 180 cm wzrostu, 80 kg (nadwaga ze 4 kg),
tryb zycia siedzacy. Raz na 2 lata prewencyjnie robie sobie wyniki.

Wyniki badan z marca 2005:
Chol. calk. 193
TGD 405
HDL 63
LDL niepoliczalny
Krzywa G: 114/165/160

Lekko przestraszony zmodyfikowalem zwyczaje zywieniowe (mniej mieska, wiecej
warzyw), przestalem slodzic herbate, pare razy wybralem sie w gory czy na
rower. Po paru miesiacach postanowilem potwierdzic wyniki.

Wyniki badan z lipca 2005:
Chol. calk. 166
TGD 151
HDL 46
LDL 90
Krzywa G: 118/189/182

Diabetolog rozwial moje nadzieje i jednoznacznie stwierdzil utajona
cukrzyce. Stwierdzil, ze dieta i ruch nie wystarcza i zaaplikowal prochy
(Siofor 500).

A co wy sadzicie? Ruszac sie trzeba, to jasne, podobnie jak prozdrowotna
dieta (Montignac?) Ale serio mam brac te prochy - przeciez wg kryteriow to
ja ciagle mam IGT, a nie cukrzyce? I czemu w ciagu 4 miesiecy dosc
drastycznie podskoczyly wyniki cukru, mimo ze cholesterol spadl wyraznie?

BTW Czy znacie dobrego diabetologa we Wroclawiu lub okolicach? A jakies
stowarzyszenie czy grupe wsparcia? Wybrany diabetolog ograniczyl sie do
wreczenia mi ulotki i zapisania na kontrole za miesiac :(

Acha, wybaczcie ze podpisze sie inicjalami, ale nie chce referowac stanu
zdrowia przed calym Internetem ;)

--
pezet

2. Data: 2005-07-08 15:44:46

Temat: Re: Cukrzyca czy nie?
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://cukrzyca.akcjasos.pl
pozdrowienia <dino>

> [...]
> wreczenia mi ulotki i zapisania na kontrole za miesiac :(
>
> Acha, wybaczcie ze podpisze sie inicjalami, ale nie chce referowac stanu

Pewność badań??????
Srebro koloidalne Ag100 - dziwne działanie
mięśnie twarzy
Re: [ANKIETA] Prośba o wypełnienie Ankiety!!!
zapalenie pecherza - leczenie