Srebro koloidalne Ag100 - dziwne działanie

1. Data: 2005-07-08 13:45:18

Temat: Srebro koloidalne Ag100 - dziwne działanie
Od: "Artek" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś z używających srebra kolodalnego zauważył inne działanie oprócz tego
opisywanego w ulotkach ? Na przykład jakaś dziwna poprawa nastroju ? Jeśli
jest ktoś taki to prosze o odezwanie się bo chciałbym wiedzieć czy tylko mnie
się tak wydaje ?

2. Data: 2005-07-08 14:08:10

Temat: Re: Srebro koloidalne Ag100 - dziwne działanie
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artek" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest ktoś taki to prosze o odezwanie się bo chciałbym wiedzieć czy tylko

Ja nie zauważyłam ŻADNEGO działania i sądzę, że zostałam zrobiona w balona.
Jak dla mnie spuściłam pieniądze z wodą. Jeśli na kogoś działa, to chyba
jest to efekt Placebo. Jak piję piwko - to szybciej widzę efekty.

Pozdrawiam,
Akulka

mięśnie twarzy
Re: [ANKIETA] Prośba o wypełnienie Ankiety!!!
zapalenie pecherza - leczenie
stracony glos:(
Serce chore i melisa-poważne