Cumin ?

1. Data: 2000-01-28 15:23:50

Temat: Cumin ?
Od: Slavek <s...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja po polsku zwie sie "CUMIN" (po angielsku) jest to indyjska przyprawa
(nie kminek).
Nastepna przyprava to "MACE" (tez po angielsku) ciekawe jak to po
polsku.

Slav

1. Data: 2000-01-28 16:31:07

Temat: Re: Cumin ?
Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

CUMIN to jak dla mnie zawsze jednak kminek - w Dictionary of English
Language and Culture Longmana też ( chyba , że chodzi o kminek indyjski,
jest taka odmiana) , a MACE to kwiat muszkatołowy (nie gałka, zdaje się że
różnica polega na intensywności - kwiat jest chyba delikatniejszy - ale
głowy bym nie dała)
Herbatka

1. Data: 2000-01-30 20:27:06

Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, wiedziałam, że coś pokręcę. Kwiat muszkatołowy ma silniejszy zapach i
ostrzejszy smak od gałki.
Herbatka
tea wrote in message ...

anans w ciescie