Curacao blue

1. Data: 2000-09-09 12:32:08

Temat: Curacao blue
Od: "pablo" <p...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabylem droga kupna likier Curacao Blue, mam troche przepisow na drinki ale
moze ktos podsunie mi jakies ciekawe pomysly na spozytkowanie buteleczki
tego trunku rzecz jasna nie na raz,
bede wdzieczny

--
pablo

1. Data: 2000-09-09 13:15:59

Temat: Re: Curacao blue
Od: g...@o...pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Sat, 9 Sep 2000 13:32:08 +0100 autorstwa pablo
(p...@f...com.pl):
[...]

Mam nadzieje, ze nasz kamikaze? Cos Blue, wodka, i sok cytrynowy.
Czesto bywa Bols Blue i Bols vodka.

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.

1. Data: 2000-09-09 18:47:37

Temat: Odp: Curacao blue
Od: "KilDar" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ale
> moze ktos podsunie mi jakies ciekawe pomysly na spozytkowanie buteleczki

Dolej 50ml do piwa ,bedziesz mial ladne zielone. W smaku tez niezle.
KilDar

1. Data: 2000-09-11 02:08:26

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

pablo <p...@f...com.pl> wrote in message
> [...]
ale
> moze ktos podsunie mi jakies ciekawe pomysly na spozytkowanie buteleczki

Bedac w San Francisko w hotelowej restauracji o egzotycznej nazwie Tonga
to mala wyspa na Pacyfiku ) zafundowalem zonie drink pod nazwa Blue Hawaii.
Byla to mieszanina Curacao Blue i Malibu z lodem i owocami ( ananas i
pomarancze ). Ponoc smaczne.
F.

1. Data: 2000-09-18 08:39:48

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

pablo <p...@f...com.pl> wrote:
> Nabylem droga kupna likier Curacao Blue, mam troche przepisow na drinki ale
> moze ktos podsunie mi jakies ciekawe pomysly na spozytkowanie buteleczki
> tego trunku rzecz jasna nie na raz,
Malibu, Curacao Blue i tonik. Piękny szmaragdowy kolorek ;-)

Anetek
.' .. `. A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta
:`.__.': Anything is good and useful if it's made of chocolate.
`....'

Re: Maslo Orzechowe
Re: Papryczki Chili -OT
Re: Hummus