Cuś na ramiona + pytanie do Justy :)

1. Data: 2004-06-17 18:36:48

Temat: Cuś na ramiona + pytanie do Justy :)
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dziewczyny - pomóżcie! Jak poradzić sobie z powracającymi niczym bumerang
krostkami na przedramionach? Myję przedramiona mydłem siarkowym, regularnie
pillinguje, przecieram tonikiem antybakteryjnym, smaruje balsamami (np
balsamem Freeman z kwasami owocowymi) a krostki (+ ślady po krostkach,
przebarwienia) dalej są ;-( Możecie polecić mi jakiś specyfik? (ale chyba
raczej z apteki niż drogerii).
I zapowiadane pytanie do Justy (choć jak któraś z Was wie to niech sie
podzieli info) ;)
- wiem, ze płyn Atrederm wycofano jakiś czas temu z aptek, czy jest jakiś
zamiennik tego leku? Jak na razie tylko Atrederm dawał sobie radę z
krostkami ale co dobre (i tanie!) szybko się kończy ;-(

Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-06-17 19:35:25

Temat: Re: Cuś na ramiona + pytanie do Justy :)
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - wiem, ze płyn Atrederm wycofano jakiś czas temu z aptek, czy jest
jakiś
> zamiennik tego leku?
tak, ale: nie jest to dokładny odpowiednik (tzn. bez wit.E, sama tretinoina)
no i ma dużo gorszą cenę. Chodzi mi o Retin A.
jeśli tylko Atrederm pomagał, to wyglada to na (wrodzone?) nadmierne
rogowacenie okołomieszkowe i faktycznie poza pochodnymi wit.A nie wymyślono
jeszcze super skutecznych środków na tę przypadłość.

1. Data: 2004-06-17 19:40:37

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> balsamem Freeman z kwasami owocowymi) a krostki (+ ślady po krostkach,
> przebarwienia) dalej są ;-( Możecie polecić mi jakiś specyfik?

mozesz przyjrzeć się preparatowi Propylacticare stifela; poprawy można sie
też spodziewać np. po Hasceralu (maść złuszczająca z mocznikiem i kwasem
salicylowym- niedroga...)

1. Data: 2004-06-17 19:48:23

Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> balsamem Freeman z kwasami owocowymi) a krostki (+ ślady po krostkach,
> przebarwienia) dalej są ;-( Możecie polecić mi jakiś specyfik? (ale chyba

Ja wlasnie mam takie krostki na ramionach i bylam u dermatologa. moja doktor
przepisala mi specjalna masc do zrobienia w aptece z mocznikiem... a to tego
rano smarowanie jakas tlusta mascia no. alantan albo linomag... a do tego
wszystkiego polecila capivit a+e i musze sie przyznac ze pomaga skora jest
coraz ladniejsza i gladsza a kropeczek coraz mniej a kuracje stosuje dopiero
jakies poltora tygodnia

1. Data: 2004-06-17 21:35:43

Od: "{Su}" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Granula" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> bumerang

To nie sa krostki tylko rogowacenie okolomieszkowe.
Idz do dermatologa.

> Ja wlasnie mam takie krostki na ramionach i bylam u dermatologa. moja
doktor
> przepisala mi specjalna masc do zrobienia w aptece z mocznikiem...

Racja! Mocznik syntetyczny pomaga.
Pewnie sie zdziwicie/oburzycie/zdegustujecie, ale
jeszcze skuteczniejsze byloby przecieranie zamiast
tonikiem wlasnym moczem, bo to mocznik naturalny!
A natura jest najlepsza.

> [...]
> wszystkiego polecila capivit a+e i musze sie przyznac ze pomaga skora jest
> coraz ladniejsza i gladsza a kropeczek coraz mniej a kuracje stosuje

Alantan i Linomag jaknajbardziej.
A zamiast capivit a+e pij sok Marvit i herbate
ze skrzypu polnego.
I duzo seksu. Pomaga na wszystko.
Pozdrawia Su co sie nie wiadomo skad wziela tu.
gg 2504207
_____________________________
kto dosiadł konia ten dosiadł wiatru...
_____________________________

1. Data: 2004-06-23 17:02:58

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> mozesz przyjrzeć się preparatowi Propylacticare stifela; poprawy można
sie
> też spodziewać np. po Hasceralu (maść złuszczająca z mocznikiem i kwasem
> salicylowym- niedroga...)

Dzięki wielkie! Hesceral już zakupilam i wcieram co rano a na noc benzacne
no i faktycznie - troche się poprawilo :) choc zapewne jakbym odstawila te
specyfiki to krostki znow się pojawia.
Hm, tak sie zastanawiam jeszcze czy przebarwienia (ciemniejsze i
jaśniejsze plamki na plecach i ramionach) możnaby potraktowac kawasami u
kosmetyczki? Tzn potraktować pewnikiem mozna ale czy w ogole przyniesie to
jakis rezultat i wyrówna się koloryt skory? Będzie gladsza? A moze nie kwasy
a cos silniejszego?

Pozdrawiam!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-06-23 20:37:11

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak sie zastanawiam jeszcze czy przebarwienia (ciemniejsze i
> jaśniejsze plamki na plecach i ramionach) możnaby potraktowac kawasami u
> kosmetyczki?
można. ale moze nie teraz- latem, lecz raczej jesienią. (tak na marginiesie:
sam hasceral zawiera kwasy... konkretnie kwas salicylowy 5%). można zrobić
serię złuszczania kwasami u kosmetyki (ale nie wybieraj najsłabszych) lub u
lekarza. alternatywą są retinoidy (na receptę). zarówno zabiegi kwasami jak
i stosowanie retinoidów wymaga dobrej ochrony przed słońcem, więc proponuję
myślenie o nich odłożyć na później

Monoi de Tahiti
Nie za tym, nie po tym, ale chwale!
Neoprenowe spodenki