Cwaniacy z kartą parkingową!

1. Data: 2008-11-27 14:40:43

Temat: Cwaniacy z kartą parkingową!
Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Już wielokrotnie spotkałem cwaniaków z kartą parkingową !!!!
To znaczy: Stawianie na kopercie ale bez wyłożenia karty na widocznym
miejscu jak to jest w obowiązku!
Na zwróconą uwage że to kosztuje i można zapłacić wyciągają ze schowka karte
na mame,babcie itd...
Czy to reguluje jakiś przepis?
Bo stawiać auto (wypasiona bryka) to chętnie ale wystawić karte to sie
wstydzą!!!!
Pozdrtawiam
Staszek L.

2. Data: 2008-11-27 15:25:48

Temat: Re: Cwaniacy z kartą parkingową!
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmotoryzowany pisze:

> Bo stawiać auto (wypasiona bryka) to chętnie ale wystawić karte to sie
> wstydzą!!!!
> Pozdrtawiam
> Staszek L.

Zawsze można się wytłumaczyć, że przyjechało się po...
ciocię/babcię/dziadka/wójka... a że się wróciło bez niego... właśnie
gdzieś się zapodział i muszę go poszukać...

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl
http://www.stres.1site.pl/
http://audiobooki.zlotemysli.pl/

3. Data: 2008-12-10 20:19:56

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze można się wytłumaczyć, że przyjechało się po...
> ciocię/babcię/dziadka/wójka... a że się wróciło bez niego... właśnie
> gdzieś się zapodział i muszę go poszukać...

Zgadza sie

SlodkieZycie.pl - portal dla CUKRZYKÓW
Od 1 stycznia 2009 r. rencista dorobi bez limitu!
orzeczenie o stopniu niepełnosprawnosci
Grupa inwalidzka dla syna - co i jak?
znaczny stopień niepełnosprawności a praca