Cwibak

1. Data: 2001-12-04 10:21:58

Temat: Cwibak
Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie moze jakis fajny przepis na cwibak, taki, w ktorym jest duzo
bakalii i owocow kandyzowanych? Tak mi sie jakos zachcialo...

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2001-12-04 10:32:37

Temat: Re: Cwibak
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

"Maria U." wrote:

> Macie moze jakis fajny przepis na cwibak, taki, w ktorym jest duzo
> bakalii i owocow kandyzowanych? Tak mi sie jakos zachcialo...

suchary z bakaliami??

Waldek

1. Data: 2001-12-04 10:33:56

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> suchary z bakaliami??

???
Chyba nie rozumiem (no ale ja blondynka jestem). Dla mnie cwibak to
ciasto a'la biszkoptowe z roznymi farfoclami, a od keksa rozni sie tym,
ze nie ma (albo ma mniej) tluszczu. Myle sie?

Maria (a suchary tez lubie)

1. Data: 2001-12-04 10:41:44

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciasto a'la biszkoptowe z roznymi farfoclami, a od keksa rozni sie tym,
> ze nie ma (albo ma mniej) tluszczu. Myle sie?

dla mnie to suchary. Dwa razy pieczone, znaczy się. Stąd też nazwa.

Waldek

1. Data: 2001-12-04 10:58:51

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> dla mnie to suchary. Dwa razy pieczone, znaczy się. Stąd też nazwa.

Nalezy dodac, ze po slasku cwibak to suchary, dla innych to taki keks.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-12-04 11:05:02

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Nalezy dodac, ze po slasku cwibak to suchary, dla innych to taki keks.

czyli suchary jadąc ze Śląska coraz bardziej miękły ;-))

Uż ta terminologia.

Waldek

Francja wam mowi dzien dobry
dynia?
Wielka bomboniera i wielka butelczyna...
Wszystkim Barbarom ---
Shoarma - jak to sie robi?