Ćwiczenia

1. Data: 2005-03-30 12:56:32

Temat: Ćwiczenia
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !
Mam takie pytanie podobno przed ćwiczeniami nie powinno się jeść?Jeśli tak
to ile czasu po posiłku musi upłynąć aby można było ćwiczyć ?
Ja przychodzę z pracy ok. godz. 16.00 i jem obiad a ćwiczenia zaczynam ok.
godz. 17.30.Czy to znaczy że nie przyniosą efektów ?
Za pomoc z góry dziękuję
Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2005-03-30 13:26:03

Temat: Re: Ćwiczenia
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Dorota pisze:

> Mam takie pytanie podobno przed ćwiczeniami nie powinno się jeść?
Powinno się jeść. Ilość przyjmowanego pokarmu i jego rodzaj powinna
zależeć od od intensywności wysiłku oraz rodzaju ćwiczeń.

IMHO przed wysiłkiem powinno się jeść pokarmy ,,lekkie'',
węglowodano-białkowe. Np przed karate spożywam taki posiłek,
w niewielkich ilościach. Przed siłownią mogę sobie pozwolić
na większy posiłek. Nie jadam bezpośrednio przed wysyłkiem,
tylko zwykle 2 godziny wcześniej. Tuż przed wysiłkiem można
zjeść np banana lub popijać płyny, które amatorom nie są niezbędne.

Te dane są subiektywne - znam osoby, które tuż przed siłownią
zjadały olbrzymi posiłek i dobrze im się z nim ćwiczyło.

> Jeśli tak to ile czasu po posiłku musi upłynąć aby można było ćwiczyć?
> Ja przychodzę z pracy ok. godz. 16.00 i jem obiad a ćwiczenia zaczynam ok.
> godz. 17.30.Czy to znaczy że nie przyniosą efektów ?
Ćwiczenia zawsze przynoszą jakieś efekty. Zależy co chcesz przez
nie osiągnąć. Jeśli chcesz spalić tkankę tłuszczową to przed treningiem
powinnaś zjeść trochę węglowodanów i stosować trening dłuższy i mniej
intensywny. Niedobór glikogenu może upośledzić proces spalania tłuszczów
zachodzący podczas treningu aerobowego.

--
( . '">
) L_