Ćwiczenia informatyczne

1. Data: 2005-02-20 18:14:46

Temat: Ćwiczenia informatyczne
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

tak właśnie sobie myślę, że matematycy mają pełno zbiorków zadań, a do
przedmiotów informatycznych cieniutko. Podręczniki mają głównie teorię,
conajwyżej jakieś zadania do niej. Do grafiki rastrowej kupiłem sobie Gimp
w Zastosowaniach i z niego zasysam ćwiczonka. Ale np. do wektorówki ciężko.
Do pakietu biurowego lepiej, ale też chyba nie ma rewelacji...

Czy ktoś z Was uczy przedmiotów wokołokomputerowych i ma coś, czym mógłby
się podzielić? Nie chodzi o to, że ma być ładne i spójne... Nie jestem
wizytatorem :) Po prostu chciałbym nawiązać współpracę i polukać też nieco
do materiałów wykorzystywanych przez innych :)

Skąd bierzecie zadania na lekcje? Macie jakieś godne polecenia książki itp?

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

2. Data: 2005-02-20 21:21:47

Temat: Re: Ćwiczenia informatyczne
Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd bierzecie zadania na lekcje? Macie jakieś godne polecenia książki
itp?
<...>
Np:
wyd. ODDK Gdańsk
Joanna Ryba
"Praktyczne Zasady sporządzania korespondencji..."
Z Komputeryzji Prac Biurowych.
Najlepiej z "kapelusza"...
Z grafiki wektorowej np w Wordzie:
"Narysujcie paląca się świeczkę na gałązce choinki.
/tfu BHP :-)/

RomanO
--
______________________
FAQ grupy pl.soc.edukacja

3. Data: 2005-02-20 23:10:33

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A był to niedziela, 20 lutego 2005 22:21, gdy RomanO napisał(a) coś na
pl.soc.edukacja. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> Z grafiki wektorowej np w Wordzie:
> "Narysujcie paląca się świeczkę na gałązce choinki.
> /tfu BHP :-)/

E, no bez przesady, nie o takie ćwiczenia chodzi :)

4. Data: 2005-02-21 00:46:05

Od: WodnikJaqb <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tristan Alder wrote:
> [...]
> do materiałów wykorzystywanych przez innych :)
>
> Skąd bierzecie zadania na lekcje? Macie jakieś godne polecenia książki itp?

Tristan napisz na priva co Cie interesuje. mam troszke wlasnych
opracowan i przetlumaczonych zagranicznych. Chetnie nawiaze wspoprace w
tej dziedzinie. POzdrawiam

Wodnik

w...@o...pl
skype: jakubjarosz

5. Data: 2005-02-22 09:11:38

Od: "Adam C." <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś do ćwiczeń z rysunku wektorowego dawałem do wykonania rysunki
techniczne, zaczerpnięte z podręcznika do ćwiczeń z rysunku technicznego
dla techników mechanicznych.
ABC

jak załozyć niepubliczne przedszkole?
na chemii (PG)