Cwiczenia na wyrazna mowe - jakie?

1. Data: 2002-09-19 09:06:40

Temat: Cwiczenia na wyrazna mowe - jakie?
Od: "Michel" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
chcialbym sie nauczyc wyraznie i powoli mowic. jakie polecacie cwiczenia aby
osiagnac moj cel? czy sa jakies strony www na ktorych moglbym znalezc jakies
wiadomosci dotyczce tego tematu?

1. Data: 2002-09-19 15:44:47

Temat: Re: Cwiczenia na wyrazna mowe - jakie?
Od: "Paweł S." <p...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michel wrote:
> [...]
> cwiczenia aby osiagnac moj cel? czy sa jakies strony www na ktorych
> moglbym znalezc jakies wiadomosci dotyczce tego tematu?

Logopeda takimi sprawami sie zajmuje, tak jest z osobami niesłyszącymi które
uczą sie mówić. Na to nie ma cudownego lekarstwa, generalnie trzeba dużo
rozmawiać z ludźmi. Trzeba kontrolować sie samemu.

PS. Niby nowy jestem, ale czytam często...

Pozdrawiam Paweł S.

1. Data: 2002-09-19 18:43:04

Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1> szukaj wiadomości tego autora

> chcialbym sie nauczyc wyraznie i powoli mowic.
> jakie polecacie cwiczenia aby osiagnac moj cel? [...]

Znam bardzo prymitywną, domową metodę. Włóż sobie w zęby korek,
taki od szampana na przykład. Znajdź jakiegoś rozmówcę i staraj
się mówić tak, by Cię rozumiał. Podobno (podkreślam, _podobno_)
taka gimnastyka skutkuje! :)

Poza tym, jak rozmowa się nie klei, można wypić zawartość
butelki, z której pochodzi korek! Tylko nie za dużo, bo efekt
będzie dokładnie odwrotny do zamierzonego. ;)

Przy okazji witam grupowiczów! Piszę tu pierwszy raz, z Lublina.

--
Jakub Berent

1. Data: 2002-09-20 07:44:59

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michel" |
> [...]
aby
| osiagnac moj cel? czy sa jakies strony www na ktorych moglbym znalezc

Najlepiej spytać aktorów.
:-)) Twarde treningi przechodzą :-))
Mnie kiedyś dano do wykucia taki tekścik.
Do dziś mi we łbie siedzi.
"Zagliżdżwiona szczkoszczpa wyścieśżeśćkowała
ponczęka na przeddoddżycowy potstrzyszczu"

Jak zaczniesz to nucić, jesteś na dobrym etapie.

prychania, mamlania, świszczenia itd.
zapraszam do najbliższego teatrzyku amatorskiego :-))

pozdry
eTata

Re: Człowiek nie może żyć bez miłości ???
chyba sporo nowych
Gra w KARTY czemu zle widziana w spoleczenstwie ? :)
Antropofobia
Re: dziwny sen