Cyclamen hederifolium

1. Data: 2005-05-19 07:51:29

Temat: Cyclamen hederifolium
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2005-05-19 08:18:24

Temat: Re: Cyclamen hederifolium
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaśka

3. Data: 2005-05-19 08:39:49

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pamiętam jak się sadzi bulwy?
> Wypukłym do dołu? do góry?
> Proszę o pomoc :)))
> Pozdrawiam, Krystyna

Ja sadziłam wypukłym do góry ale sądzę że dostały mi się jakieś "martwe"
egzemplarze bo żaden nie wychynął kwiatka :-(((

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-05-19 08:44:49

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja posadziłam do dołu :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

No to źle, bo na płaskim względnie wklęsłym wyrastają korzonki a na
wypukłym promieniście ułożone liście i pędy kwiatowe.

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-05-19 08:54:24

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Ja sadziłam wypukłym do góry ale sądzę że dostały mi się jakieś "martwe"
> egzemplarze bo żaden nie wychynął kwiatka :-(((
>
>    Serdecznie Miłka

Z powodu własnego lenistwa poszukałam dopiero teraz :)
J.Marcinkowski pisze: "Ma bulwy od góry płaskie, od dołu półkuliste, od spodu
pokryte korkiem. Korzenie wyrastają tylko na górnej części bulwy".
Tak więc Kasia posadziła dobrze :))
Pozdrawiam, Krystyna

6. Data: 2005-05-19 09:04:54

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
spodu
> pokryte korkiem. Korzenie wyrastają tylko na górnej części bulwy".

A ja własnie pobiegłam do starego rocznika Kwiatów, pamiętałam, że był
artykuł i chciałam zacytować, w Kwiatach idetycznie napisali uffff... :))

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2005-05-19 10:36:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja własnie pobiegłam do starego rocznika Kwiatów, pamiętałam, że był
> artykuł i chciałam zacytować, w Kwiatach identycznie napisali uffff...
:))

> Pozdrawiam
> Kaśka

Hmm, mnie tak poradził pewien grupowy ogrodnik i nie miałam podstaw
wątpić w jego mądre słowa poparte posiadaniem wyszukanych rarytasów, ale i
tak sądzę że nie wyrosłyby z moich bulw :-(
Może też teraz się za nimi rozejrzę jak Zielka ;-)

Serdecznie Miłka

8. Data: 2005-05-19 10:59:57

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wątpić w jego mądre słowa poparte posiadaniem wyszukanych rarytasów, ale i
> tak sądzę że nie wyrosłyby z moich bulw :-(
> Może też teraz się za nimi rozejrzę jak Zielka ;-)

Teraz nie :)) Kupiłam za 1 zł przecenioną i zwiędniętą bulwę, z litości,
zobaczyłam u niej ślady życia.
Uprawiałam to kiedyś ale niewiele pamiętam. Roślina w pewnym okresie jest
bezlistna, chyba teraz. Kwitnie jesienią i potem wyrastają liście, które są
zimozielone.
Spróbuj delikatnie odgrzebać te bulwy i posadź je prawidłowo. Daj im jeszcze
szansę :))
Pozdrawiam, Krystyna

9. Data: 2005-05-19 11:09:32

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zimozielone.
> Spróbuj delikatnie odgrzebać te bulwy i posadź je prawidłowo. Daj im

Nawet prawidłowo posadzone nie wypuszczają teraz liści - mam wrażenie, że
mają sezon przestoju. Kupowane w marcu w stanie kamienistym. Zaznaczyłam
miejsce posadzenia i czekam na jesień:-)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2005-05-19 11:49:21

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze
> mają sezon przestoju. Kupowane w marcu w stanie kamienistym. Zaznaczyłam
> miejsce posadzenia i czekam na jesień:-)

No to teraz mi mówicie ???

One już jakiś czas temu zamieszkują kompostownik :-(
Skoro na wiosnę (gdy jak mi się wydaje powinny wyrastać) nie pokazały się a
tym samym nie starały się mi przypodobać to podziękowałam im za gościnę :-(

Ups, ale narobiłam :-(

Serdecznie Miłka

co to za roślina?
pytanie z astrologii
Sadzonki iglakow, thuje........ poszukiwane
Jaka kosa spalinowa?
Tuje zasilanie