Cylindry a szkla kontaktowe.

1. Data: 2000-06-03 09:42:27

Temat: Cylindry a szkla kontaktowe.
Od: "Pawel Kowalski" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jezeli obecnie w jednym ze swoich szkiel okularowych posiadam
cylinder to moge sobie zrobic szkla kontaktowe?
--
Bardzo prosze o przesylanie uwag i odpowiedzi na postawiony przeze mnie
problem bezposrednio na moje konto pocztowe, a nie oglaszanie ich

2. Data: 2000-06-05 08:19:47

Temat: Re: Cylindry a szkla kontaktowe.
Od: "Krzysztof Lyzwa" <K...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Kowalski napisał(a) w wiadomości:
<7q4_4.2889$K3.73596@news.tpnet.pl>...
>Czy jezeli obecnie w jednym ze swoich szkiel okularowych posiadam
>cylinder to moge sobie zrobic szkla kontaktowe?
>--
Mozesz. Tzw. soczewki kontaktowe twarde ( szklane).

>Bardzo prosze o przesylanie uwag i odpowiedzi na postawiony przeze mnie
>problem bezposrednio na moje konto pocztowe, a nie oglaszanie ich
>ponownie w grupie dyskusyjnej. Dziekuje :-)

To nie jest dobry pomysl. Z dwoch co najmniej powodów:
1. mozesz dostac kilkaset odpowiedzi o tej samej tresci
2. problem moze interesowac nie tylko Ciebie.

Lepsze jest przesylanie kopii do zainteresowanego, jesli nie subskrybuje on
grupy.

Krzysztof

Re: Woda mineralna
Fluorovigantoletten
alergia pokarmowa? co to jest alergia astmatyczna? związek z migreną?
co to jest pyelonephritis ?
nerka??