Cymbidia dwa z Leclerc :-).

1. Data: 2013-04-20 01:04:21

Temat: Cymbidia dwa z Leclerc :-).
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiat niby domowy, ale i ogrodowy, bo na lato i jesień lubi być wystawiony
do ogrodu w półcień, a i coby nocki miał chłodniejsze, co wpływa na
wykształcanie się pędów kwiatowych pod przyszłe kwitnienie...

A piszę, ponieważ dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką dwóch ogromnych
krzaków C. - za jedyne 82 zł w sumie, jako ze u nas w Leclerc sprzedają te
cudownie obsypane kwiatem krzaczory po 42 złocisze za sztukę. Więc jakby
kto polował na cymbidium, to okazja jest, żeby tanio kupić, bo za takie
krzaczory wielgachne i kwitnące to zwykle cenią producenci sporo -siąt
ponad setkę :-)
--
XL
Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:

2. Data: 2013-04-20 01:07:03

Temat: Re: Cymbidia dwa z Leclerc :-).
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Apr 2013 01:04:21 +0200, Ikselka napisał(a):

> za jedyne 82 zł w sumie, jako ze u nas w Leclerc sprzedają te
> cudownie obsypane kwiatem krzaczory po 42 złocisze za sztukę.

Nie umiem mnożyć po 22-ej, więc se sami przeliczcie prawidłowo, ile w sumie
zapłaciłam ;-PPP

3. Data: 2013-04-20 08:41:42

Od: skrybaogrodowy <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 01:07:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Sat, 20 Apr 2013 01:04:21 +0200, Ikselka napisał(a):
>

> Nie umiem mnożyć po 22-ej, więc se sami przeliczcie prawidłowo, ile w
> sumie zapłaciłam ;-PPP

Dostałaś dwa złote rabatu.
Mnożenie po 22-ej jest dość apetyczne.

4. Data: 2013-04-21 11:36:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> do ogrodu w półcień, a i coby nocki miał chłodniejsze, co wpływa na
> wykształcanie się pędów kwiatowych pod przyszłe kwitnienie...

Dla bojących - kilka prostych rad i poleeeeci :-)
http://www.ogrodowisko.pl/artykuly/346-swiat-storczy
kow-cymbidium
--
XL

biedronka afrykańska
trwa czytanie projektów ustaw o Ogrodach Działkowych
Kwiatki na balkon
Szczepienie.
Ligustr - czy nie jest za późno ?