Cytat dla Michala M.

161. Data: 2004-11-18 14:35:20

Temat: Re: Odp: Cytat dla Michala M./OT
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Zostaw i poczekaj aż beczkę przewróci lub wejdzie do środka.
> :-)

Beczki nie przewróci - jest bezdenna :-) Do środka może i wejdzie,
zobaczymy. Może do domu wejdzie? Jeżyny na ganku juz miałam.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

162. Data: 2004-11-18 14:58:33

Temat: Odp: Cytat dla Michala M./OT
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN <N...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cniavt$dlt$...@n...news.tpi.pl...
> Użytkownik "JanuszB" <j...@a...com>

> [...]
>
> Na moje ;-)
> odpowiedziałeś ;-)))
> Przeczytaj sobie preambułę do Paktu R-M.
> Oni naprawdę nie szli bronić Polaków.
> --

Jerzy! A prosiłem.....
Pozdrawiam :-)
Janusz

163. Data: 2004-11-18 15:00:27

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
Jeżyny na ganku juz miałam.
> --
> Krycha&Co(ty)

Niemały ten ganeczek jeśli na nim jeżyny, maliny i beczka z kwiatkami. :-)

Pozdrawiam pogodnie
skryba

164. Data: 2004-11-18 15:25:52

Temat: Re: Cytat dla Michala M./OT
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
[...]

> Jerzy! A prosiłem.....

Kiedy ręce mi się trzęsą jak coś takiego czytam.
--
Pozdrawiam, Jerzy
PS

---

165. Data: 2004-11-18 15:52:22

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Aaaa! To ze wstydu.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

No tak, bo 2 tygodnie temu zjadła ostatnią kiść winogron :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

166. Data: 2004-11-18 23:55:08

Od: j...@a...com (JBMMMac) szukaj wiadomości tego autora

<< Przeczytaj sobie preambu3ę do Paktu R-M.
Oni naprawdę nie szli bronić Polaków. >><BR><BR>

167. Data: 2004-11-18 23:56:00

Od: j...@a...com (JBMMMac) szukaj wiadomości tego autora

168. Data: 2004-11-19 00:35:25

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> wydaje mi sie tak bardzo istotny dla swiadomosci narodowej. Wiekszosc
> ludnosci zamieszkujacych polnocna Afryke ma typowo Arabskie korzenie
> zarowno jezeli chodzi o kulture. religie, jezyk czy mentalnosc.

jaka jest mentalnosc Araba?

Elfir

169. Data: 2004-11-19 01:13:26

Od: j...@a...com (JBMMMac) szukaj wiadomości tego autora

<< Przeczytaj sobie preambu3ę do Paktu R-M.
Oni naprawdę nie szli bronić Polaków. >><BR><BR>

Prepraszam za dwa puste posty. Wcisnalem dwa razy nie ten klawisz co trzeba.

Czym byl pakt R-M wiedzialem bedac jeszcze dzieckiem a biorac pod uwage ze od
21 lat mieszkam w USA a przybylem tu bedac czlowiekiem doroslym.. i interesuje
mnie historia... nie bralem pod uwage najmniejszej nawet mozliwosci ze moja
sugestia o obronie Polakow przez Rosjan bedzie uznana za cos innego anizeli
sarkazm.
Podejrzewam ze niezbyt czesto spotykasz sie z sarkazmem w dyskusjach.

Ameryka zajeta "wojna z islamem" patrzy przez palce na poczynania Rosji w
Czeczeni. Jezeli "Zjednoczona Europa" stanelaby w obliczu potencjalnego
(wymyslonego przeze mnie konfliktu ) ze "Zjednoczona Arabia" to nawet jezeli
nie bylo by paktu Saddam-Putin to Rosja mialaby szanse odzyskac to co stracila
bo ambicje Rosji.... "leza bardzo plytko pogrzebane". Okazja stwarza nie tylko
zlodzieja. Szanse na to aby Europa chciala walczyc na dwa fronty sa bardzo male
i oferte "obrony" Polski, Czechoslowacji inny bylych "satelitow" przez ich
slowianskich pobratymcow uznala by za wygodny kompromis. Zwiazek Bratnich
Narodow albo Panslawia powstala by w miejsce bylego ZSRR. Fakt wejscia Polski
do UE gwarantuje nam tak bezpieczenstwo jak sojusznicze pakty z Francja i
W.Brytania. Hitler potrzebowal pare lat aby zagrozic Europie, Sadam Husejn
jezeli by mu pozwolono na zagarniecie rejonu Zatoki Perskiej (wojna z Iranem i
inwazja na Kuwejt byly niewatpliwie tego proba) mialby kontrole nad bardzo
strategicznym surowcem, ogromne pieniadze na zakup uzbrojenia i szeregi
fanatycznych "kamikaze" ktorzy gotowi sa bez skrupolow mordowac innowiercow.

Nie, nie o rope tylko chodzi.

JanuszB

170. Data: 2004-11-19 02:20:12

Od: j...@a...com (JBMMMac) szukaj wiadomości tego autora

<< Jakoś za bardzo nie widać, żeby Irakijczycy
czuli się wyzwoleni. A może to media nie potrafią przekazać prawdziwego
obrazu sytuacji? >><BR><BR>

3 miliony czlonkow PZPR, rzesze starych, mlodych usmiechnietych,kobiet i dzieci
maszerujacych w pochodach 1 majowych niosacych czerwone sztandary, akademie z
okazji rocznic rewolucji pazdziernikowej, wybory... wszystko to moglo swiadczyc
ze Polacy kochaja socjalizm i "czerwonego brata".
Manifestowac sympatie do "wyzwolicieli" nie jest latwo kiedy za okazywanie
czegos takiego ryzykuje sie zyciem swoim i rodziny. Islamscy "partyzanci" nie
stosuja taryfy ulgowej dla Irakijczykow.
Jaki jest sens walki przeciw Amerykanom jezeli w wolnych wyborach (zakladamy
uczciwych pod miedzynarodowym nadzorem ONZ) wiekszosc Irakijczykow opowie sie
za tym czy innym Chomeino Zarkawim czy innym Saddamem. Zamiast obcinaniem glow
bogu ducha winnym ludziom owe Zarkawy i inne BinLadenopodobne powinni zebrac
miliony podpisow aby znalezc sie na liscie wyborczej. Widac jednak nie sa wcale
pewni ze miliony Irakijczykow chca zamienic Sadama Psychopate na religijnego
tyrana. Jakby tak Amerykanie zabrali zabawki i wyniesli sie z Iraku to spokoj i
zgoda nie nastapi a rzez miedzy sunnitami szyitami i Kurdami bedzie trwac
latami.

JanuszB

Fotogaleria Ogród 2004-wiosna,lato,jesień .
zarośnięta działka
wykrakaliście:(
Jakie podloze pod trawnik ?
grecja