Re: denerwujące krety

11. Data: 2002-09-19 19:30:43

Temat: Re: denerwujące krety
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl>

> Nie radzę, chyba, że chcesz mieć "przekopany" ogródek.
> Sąsiad napchał karbidu, zlał wodą, odczekał stosowną chwilę
> aż gaz wypełni korytarze. Całe szczęście, że zrobił "lont"
> z gazety - podpalił i uciekł. Nie przesadzę, jak powiem, że
> darń, na b.dużej powierzchni uniosła się 0,5m w górę.
> Może karbidu było troszkę za dużo ;-))
>
> Pozdrowienia, Jan_jr

trzeba bylo koniecznie nagrac na kamerze
i zglosic jako nowy sposob napowietrzania trawnika
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

12. Data: 2002-09-19 20:31:14

Od: "ludek" <l...@l...freeserve.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Moja kocica wylowila na dzialce wszystkie (no prawie) nornice, jaszczurki
itp i od 4 tygodni namietnie czai sie przy kretowiskach.
Efekty sa: 4 krety w 4 tygodnie (dzisiaj byl spasiony numer 4), niestety
przynosi je do domu niezywe.

Jeszcze ma 3 do zaliczenia (a moze wiecej, jak sie rozmnoza w miedzyczasie).

Polecam kotki, bo karbidu na razie nie udalo sie kupic.

Ludek

13. Data: 2002-09-20 11:11:25

Od: "Wiesiek P." <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> a jaka metoda lowi te ryby
> ?
> z zasiadki lapa
> czy rzuca sie do wody

Z zasiadki - siedzi przy wodzie bez ruchu nawet
parę godzin, żeby wreszcie jednym błyskawicznym
ruchem łapy wyrzucić rybę na brzeg.

Wiesiek

14. Data: 2002-09-20 11:47:34

Temat: Cytryna
Od: S...@P...Fm (Smutas) szukaj wiadomości tego autora

\Mam Cytrynę,

i ma już 3 metry wysokości i nie wiem co z nią zrobić...

tzn w Lecie to nie problem ale w Zimie...

W domu nie moge jej trzymać bo jest za wysoka...

Możecie coś poradzić...

--
Adam Grzesiczak <s...@p...fm><www.bullock.hg.pl>
Smutas Corporation | I'm Real | <GG-2010081>

Zawsze mam cos dla Ciebie... >>> http://link.interia.pl/f1651

Grozą powiało.... :-(
Re: Tego się powinno zabronić!!!!!
Re: trucie komarow
Re: a jednak zapytam o winorosla - do Janusza
trójlist