Re: denerwujące krety

1. Data: 2002-09-18 11:45:58

Temat: Re: denerwujące krety
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl>

> Tego pomyslu nie pamietam ale slyszalem inny tez na p.
> "Pyta pchla pchle:
> - Gdzie spedzilas wakacje?
> - Na krecie!"
> Pozdrowienia
> BoGuslaw

bylo kiedys
ale nie bede sie upieral czy aby nie dotyczyl on nornic
najpierw bylo o zalewaniu woda
pozniej plynem do rozpalania griila
i podpalanie ale
ze slabo sie palilo to w kolejnej wersji byla bezyna
a na koncu byly te petardy
:)
ja mam tez u siebie kilka upartych nornic
ryja mi norki na zboczach stawu i gorki
i chyba zaczne od petard
a mam jeszcze kilka tych najwiekszych DYNAMITOW
wielkosci prawie oryginalnych lasek dynamitu z westernow
:)

2. Data: 2002-09-18 20:19:46

Od: "Wiesiek P." <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam stwierdziłem, że najskuteczniejszy jest
dobry, łowny kot. Mój skutecznie wytępił krety,
nornice, ryjówki itp. Teraz znosi toto od sąsiadów
i bierze się za ptaki i pająki. Potrafi też wyłowić
rybę z bajora.

Pozdr.
Wiesiek

3. Data: 2002-09-19 00:13:16

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:
> i chyba zaczne od petard
> a mam jeszcze kilka tych najwiekszych DYNAMITOW
> wielkosci prawie oryginalnych lasek dynamitu z westernow
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami

Karbid. Wrzuć kosteczkę do dziury. Zmocz. Poczekaj. Rzuć zapałkę.
Pierdyknie. Stwory tego nie lubią.
Albo nasącz kawałek szmatki benzyną i wepchnij w kilka dziur jak najgłębiej.
Powinny się wynieść - przynajmniej o kilkanaście metrów.
Moon

4. Data: 2002-09-19 05:53:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2002-09-19 09:02:45

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Karbid. Wrzuć kosteczkę do dziury. Zmocz. Poczekaj. Rzuć zapałkę.
> Pierdyknie.

I masz urwaną nogę! :-(((
Już kiedys o tym pisałem no to i mogę powtórzyć.
Zdaje się, że zmoczony karbid = acetylen.
I taki kret nawdycha się tego acetylenu, nawdycha i lezie taka acetylenowa
bomba pod ziemią w Twoim kierunku. Trze tymi swoimi kłakami, ładunek
elektrostatyczny się na nich wytwarza, robi sie iskra i... nieszczęscie
gotowe. Noga urwana. :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2002-09-19 09:06:13

Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon napisał:

> Karbid. Wrzuć kosteczkę do dziury. Zmocz. Poczekaj. Rzuć zapałkę.
> Pierdyknie. Stwory tego nie lubią.

Nie radzę, chyba, że chcesz mieć "przekopany" ogródek.
Sąsiad napchał karbidu, zlał wodą, odczekał stosowną chwilę
aż gaz wypełni korytarze. Całe szczęście, że zrobił "lont"
z gazety - podpalił i uciekł. Nie przesadzę, jak powiem, że
darń, na b.dużej powierzchni uniosła się 0,5m w górę.
Może karbidu było troszkę za dużo ;-))

Pozdrowienia, Jan_jr

7. Data: 2002-09-19 16:45:24

Od: "Wiesiek P." <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal napisał:

> zaintrygowal mnie ten kot
> jesli tych ryb i golebi znosi od sasiadow tyle
> ze wystarcza dla niego i na obiad dla ich wlascicieli
> to naprawde jest bardzo duzo wart

Głownie znosi krety, chomiki i nornice - raczej
nie przydatne na danie obiadowe.
Gołebia jeszcze nie przyniósł, tylko jakieś dzikie
drobne ptactwo, a ryby uparcie łowi w moim bajorze :-(

Wiesiek

8. Data: 2002-09-19 16:49:44

Od: "Wiesiek P." <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Junior <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
[...]
> Nie przesadzę, jak powiem, że
> darń, na b.dużej powierzchni uniosła się 0,5m w górę.
> Może karbidu było troszkę za dużo ;-))

No dobra, a co z kretami? Zabite?
Słyszałem, że skuteczny jest solony śledź włożony
do dziury.

Wiesiek

9. Data: 2002-09-19 19:30:23

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
najgłębiej.
> Powinny się wynieść - przynajmniej o kilkanaście metrów.

do dzis jeszcze pamietam
jak bedac paroletnim szzenieciem
wpychalem puszke wypelnionia woda z karbidem do paleniska...
:)
oprocz guza na lbie
mialem spalone wlosy i brwi
i obolaly tylek po powrocie do domu ....
:)

10. Data: 2002-09-19 19:30:35

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>... a ryby uparcie łowi w moim bajorze :-(
>
> Wiesiek

a jaka metoda lowi te ryby
?
z zasiadki lapa
czy rzuca sie do wody
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Grozą powiało.... :-(
Re: Tego się powinno zabronić!!!!!
Re: trucie komarow
Re: a jednak zapytam o winorosla - do Janusza
trójlist