Cywilizowana korekta przegrody nosowej - gdzie i jak?

następny post »
From: "jh" <n...@s...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Cywilizowana korekta przegrody nosowej - gdzie i jak?
Date: Mon, 17 Aug 2009 14:53:44 +0200

Chciałbym poddać się zabiegowi korkety przegrody nosowej (krzywa odkąd
pamiętam), bo coraz trudniej mi oddychać, budzę się zmęczony. Czy ktoś może
polecić w centralnej Polsce (Kielce, Łódź, Warszawa, Kraków) jakąś
sprawdzoną klinikę/gabinet, gdzie to robią metodą bardziej współczesną niż
"łamanie kołem"? ;) Gdzieś tam słyszałem o metodzie laserowej,
laparoskopowej, ale bez szczegółów. Czy takie zabiegi są skuteczne? Bardzo
kosztowne? Czy jest możliwość powikłań/uszkodzenia narządu słuchu przy
takich zabiegach? Dla mnie to kluczowe, bo pracuję m.in. słuchem...

Jacek