Cywilizowana korekta przegrody nosowej - gdzie i jak?

1. Data: 2009-08-17 12:53:44

Temat: Cywilizowana korekta przegrody nosowej - gdzie i jak?
Od: "jh" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym poddać się zabiegowi korkety przegrody nosowej (krzywa odkąd
pamiętam), bo coraz trudniej mi oddychać, budzę się zmęczony. Czy ktoś może
polecić w centralnej Polsce (Kielce, Łódź, Warszawa, Kraków) jakąś
sprawdzoną klinikę/gabinet, gdzie to robią metodą bardziej współczesną niż
"łamanie kołem"? ;) Gdzieś tam słyszałem o metodzie laserowej,
laparoskopowej, ale bez szczegółów. Czy takie zabiegi są skuteczne? Bardzo
kosztowne? Czy jest możliwość powikłań/uszkodzenia narządu słuchu przy
takich zabiegach? Dla mnie to kluczowe, bo pracuję m.in. słuchem...

Jacek

2. Data: 2009-08-17 19:02:19

Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jh" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
> kosztowne? Czy jest możliwość powikłań/uszkodzenia narządu słuchu przy
> takich zabiegach? Dla mnie to kluczowe, bo pracuję m.in. słuchem...

Szpital Bielański - Warszawa
Leżałem tam z facetem, który miał robiony taki zabieg.
Po dwóch dniach wyszedł do domu. Zabieg robiony przez nos.

Pozdrawiam
Krzysiek Z.

3. Data: 2009-08-18 06:59:38

Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jh" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> Szpital Bielański - Warszawa
> Leżałem tam z facetem, który miał robiony taki zabieg.
> Po dwóch dniach wyszedł do domu. Zabieg robiony przez nos.

Z tego co wiem, to każdy wychodzi po dwóch dniach ;) Zresztą ja też a
leżałem tylko dwa dni po zabiegu a miałem prostowaną przegrodę standardową
metodą czyli dłutem i młotkiem ale pod narkozą (standard u nich). Łódź,
Żeromskiego, WAM.

4. Data: 2009-08-18 07:03:25

Od: "jh" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosmo" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> metodą czyli dłutem i młotkiem ale pod narkozą (standard u nich). Łódź,

Orientujecie się, czy operacja laserem lub laparoskopem jest refundowana,
jeżeli lekarz stwierdzi trudności w oddychaniu i skieruje na taki zabieg?
Jakoś dłuto i młotek mnie przerażają ;) Nie wspomnę o wszędzie opisywanych
dolegliwościach i komplikacjach po takim zabiegu :(

Jacek

5. Data: 2009-08-18 08:40:55

Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> metodą czyli dłutem i młotkiem ale pod narkozą (standard u nich). Łódź,

Mozesz cos wiecej o tym napisac ?. Co taka operacja zmienila w Twoim zyciu i
co Ci dolegalo, przeszkadzalo przed operacja w zwiazku z ta krzywa
przegroda?

pozdr

CeZ__134

6. Data: 2009-08-18 14:46:34

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "CeZ__134" napisał:
> Mozesz cos wiecej o tym napisac ?. Co taka operacja zmienila w Twoim zyciu
> i co Ci dolegalo, przeszkadzalo przed operacja w zwiazku z ta krzywa
> przegroda?

pewnie tak jak z krzywymi nogami, każdy gadał że krzywe, zabieg
kosmetyczny:O)

7. Data: 2009-08-25 08:29:15

Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mozesz cos wiecej o tym napisac ?. Co taka operacja zmienila w Twoim
> zyciu i co Ci dolegalo, przeszkadzalo przed operacja w zwiazku z ta
> krzywa przegroda?

Miałem bezdech nocny, oddychałem przez usta co też powodowało częste
przeziębienia. Jeśli chodzi o oddychanie to jest lepiej, choć alergia
niezbyt często pozwala mi na odczucie tego, ale jest lepiej. Bezdech (chyba)
już nie występuję, częściej się budzę wyspany w każdym razie.

8. Data: 2009-08-25 08:31:36

Od: "gosmo" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakoś dłuto i młotek mnie przerażają ;) Nie wspomnę o wszędzie
> opisywanych dolegliwościach i komplikacjach po takim zabiegu :(

Bez przesady, najgorsze w tym wszystkim to jest tylko (nie)przespanie
pierwszej nocy. Trudno z metrem gazika w nosie zasnąć, ale jak się ładnie
lekarza poprosi to ci coś wymyśli na dobry sen. Ja jednak wybrałem nocne
audycje radiowe ;)
W sumie spotkałem przynajmniej kilkanaście osób po tym zabiegu (tłuką je
hurtowo) i nikogo z komplikacjami.

Re: Wszystkie religie swiata ujawniaja dokladnie te same prawdy stad musza miec tego samego autora - Boga (JP)
czym sie rozni ob, crp i biale krwinki w stanie zapalnym?
Zwyrodnienie stawu kolanowego
lokcie zgiete w nocy i dretwienie rak...PROSZE O POMOC
gramy zioła: wysuszonego, czy świeżego?