lokcie zgiete w nocy i dretwienie rak...PROSZE O POMOC

1. Data: 2009-08-15 10:54:23

Temat: lokcie zgiete w nocy i dretwienie rak...PROSZE O POMOC
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, moze to juz jest nudne ale ciagle mam ten sam objaw, zaden lekarz nie
pomogl ani gosc od akupunktury.....
mialem robione EMG wynik pozytywny, wszystko ok.

objaw taki ze podczas snu jak spie na brzuchu jedna reka w gore dluga w dol
wzdluz tulowia to wszystko jest ok, lub na boku rece wyciagniete przed
siebie ok, czyli jak rece wyprostowane w stawie lokciowym to ok.

jak tylko rece mam zgiete, mysle ze tak od 60-90stopni w gore, odrazu
zaczyna dretwiec jedna reka lub obie w zaleznosci ktora zgieta ktora prosta,
sa przypadki ze obie razem albo pojedyncza.
dretwienie objawia sie w sposob taki ze dretwieje mi reka od nadgarstka, lub
same palce czasem 1 czasem 4 czasem 3 czasem 5 czasem same koncowki
paliczkow.
dretwienie jest nietypowe bo to nie takie dretwienie jak nie doplywa krew,
bo reka normalnie ruszam zginam sciskam mysle ze to cos na tle nerwowym ????
gdyy sie obudze a budze sie zawsze, prostuje reke w lokciu i wszystko wraca
do normyy.... moze ktos wie jak to rozwiklac?
ostatnio dosc duzo plywalem, plecy,zabka kryta etc.... ale zero efektu.
uczeszczalem tez na laseroterapie ale na nadgarstek (zle zostala chyba
postawiona diagnoza) bo w sumie zaden lekarz nie wiedzial co moze
dolegac.....
mialem rowniez robione przeswietlenie kregow szyjnych etc, wyszla
splyyyycona lekka lordoza czy cos takiego...

prosze o pomoc juz nie daje rady z tym i kolejnymi wizytwami u lekarzy
neurolowgow,ortopedow.......

z gory dziekuje kazda wskazowka moze byc pomocna!!

2. Data: 2009-08-15 16:13:03

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "bartek" napisał:
> [...]
> wszystko ok.
> prosze o pomoc juz nie daje rady z tym i kolejnymi wizytwami u lekarzy

czego oni tych madykuf na tych studiach uczą ze nie potrafią ci poradzić z
tak banalnym problemem?:O(

> objaw taki ze podczas snu jak spie na brzuchu jedna reka w gore dluga w
> dol wzdluz tulowia to wszystko jest ok, lub na boku rece wyciagniete przed
> siebie ok, czyli jak rece wyprostowane w stawie lokciowym to ok.

przyczyną jest uciskanie nerwów podczas snu w nietypowej pozycji, to znaczy,
nigdy nie śpij z rękoma do góry, tylko tęce w dół i nigdy więcej nie
będziesz miał tych problemów,
miłego snu życzę:O)

3. Data: 2009-08-16 08:48:12

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dretwienie objawia sie w sposob taki ze dretwieje mi reka od nadgarstka,
> lub same palce czasem 1 czasem 4 czasem 3 czasem 5 czasem same koncowki

Mam podobny problem juz od kilkanastu lat. Z lewa reka, to wiem, ze zostala
zle zlozona po zwichnieciu (lokiec) i jest ucisk na nerw, co powoduje takie
objawy jak opisujesz. Prawej reki natomiast nie mialam zwichnietej, ale tez
zwalam to na przewlekle zapalenie stawu lokciowego. Mam stwierdzony u obydwu
rąk tzw. lokiec tenisisty (u kobiet lekarz nazywa ten stan "siatkowka"- od
noszenia ciezkich siatek z zakupami). Moze u ciebie bylo rowniez rzeciazenie
tych stawow i stad problem.

Ja ze swoimi lokciami dawno przestalam chodzic po lekarzach. Przyzwyczailam
sie do tego stanu dretwienia. Staram sie nie zginac, ale nie da sie o tym
ciagle pamietac. Gorzej z noszeniem zakupow, czy czegokolwiek - bolu nie da
sie opisac.

4. Data: 2009-08-16 11:36:16

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Sie, 12:54, "bartek" <f...@w...pl> wrote:
> witam, moze to juz jest nudne ale ciagle mam ten sam objaw, zaden lekarz nie

Tak, kolego, to już jest nudne, szczególnie, że nie stosujesz się do
zaleceń.

> ostatnio dosc duzo plywalem, plecy,zabka kryta etc.... ale zero efektu.
No nie stosujesz się do zaleceń. Nie miałeś pływać dużo i wyczynowo,
tylko rekreacyjnie + hydromasaże tych łokci, a najtaniej masz takie
coś na basenie.

> z gory dziekuje kazda wskazowka moze byc pomocna!!
Mam nadzieję, że już jesteś wystarczająco zdesperowany, aby wykonać to
zalecenie bez dyskusji i jak należy. To ostatnia rada, jakiej mogę Ci
udzielić, więcej nic nie wiem. Jeśli to drętwienie ma podłoże zapalne,
a pewnie ma, to Ci to pomoże. Zobowiązuję Cię do odpisania, jeśli Ci
to pomoże.
Musisz jeść wiśnie. Na początek około kilograma dziennie. Muszą być
surowe, a właściwie mrożone. Gotowane, przetworzone działają słabo.
Koncentraty soku wiśniowego - nie nadają się. U nas w Polsce takich
odpowiednich nie ma, w USA chyba są.
W każdym razie musisz kupić mrożone wiśnie, rozmrozić w mikrofali, czy
też podgrzewając lekko w garnku z mału ilością wody i ten kilogram
dziennie wiśni w 3 podzielonych porcjach zjeść. I tak przynajmniej
przez 2 tygodnie. Wiśnie mają rewelacyjne działanie przeciwzapalne, w
niektórych przypadkach lepsze niż leki przeciwzapalne. Tak więc
spróbuj i życzę, żeby Ci się udało, bo naprawdę nas tutaj zanudzisz,
zamęczysz.

B.

5. Data: 2009-08-16 12:35:41

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

biggero pisze:

> [...]
> niektórych przypadkach lepsze niż leki przeciwzapalne. Tak więc
> spróbuj i życzę, żeby Ci się udało, bo naprawdę nas tutaj zanudzisz,

Potwierdzam, po dużych ilości świeżych czereśni z własnego drzewa (heh,
chrzanić te robaczki w niepryskanych chemią naturalnych czereśniach!)
zakwasów po ciężkich treningach siłowych nie miałem. Jak tylko skończyły
się czereśnie to zakwasy wróciły. Albo czereśnie/wiśnie (to jest w sumie
to samo) zawierają coś przeciwbólowego, albo przeciwzapalnego, ale w
każdym razie działają znakomicie. :)

STranger

6. Data: 2009-08-16 15:39:56

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czereśnie - 10 razy mniej skuteczne od wiśni.

7. Data: 2009-08-16 15:51:26

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na początek około kilograma dziennie.
A później można zmniejszyć.

8. Data: 2009-08-16 17:04:52

Od: Melisa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

biggero pisze:
> A później można zmniejszyć.

A najlepiej wiśniówkę; tak z pół litra codziennie;-)))

Mel

9. Data: 2009-08-16 19:26:07

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

biggero pisze:
> Czereśnie - 10 razy mniej skuteczne od wiśni.

LOL, próbowałeś czy teoretyzujesz?
A cym sie różnią czereśnie od wiśni poza zawartością cukrów w owocach i
ich smakiem?
Niczym, a właściwie tym samym co różne odmiany jabłek między sobą... :)

STranger

10. Data: 2009-08-16 21:16:23

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL, próbowałeś czy teoretyzujesz?
Poczytaj literaturę po angielsku. Wszędzie przeczytasz - "sweet
cherries" (czereśnie) - nie działają, "tart cherries" (wiśnie) -
działają.
Miliony internautów, którzy piszą te opinie + naukowcy, którzy robią
badania tych wiśnie nie mogą się chyba mylić?
Ja nie próbowałem sam, ale nawet gdyby, moja skromna opinia się nie
liczy. Liczą się fakty poparte pracami naukowymi.

> A cym sie różnią czereśnie od wiśni poza zawartością cukrów w owocach i
> ich smakiem?
Barwą. Działanie przeciwzapalne ma ten ciemnoczerwony barwnik w
wiśniach.
Smakiem. Precyzyjnie to ująłeś. Zawartość kwasów organicznych w
wiśniach (które są po prostu kwaśne) powoduje alkalizację ciała (a to
też zmniejsza zapalenie - to działanie pomocnicze dla barwnika). Wiem,
że to trochę dziwne - kwasy powodują alkalizację, ale tak po prostu
jest.

B.

gramy zioła: wysuszonego, czy świeżego?
godny polecenia chirurg-proktolog na terenie Warszawy?
jjak zejść z leku?
Szczoteczki międzyzębowe
Wysypka na kolanie