gramy zioła: wysuszonego, czy świeżego?

1. Data: 2009-08-14 19:54:07

Temat: gramy zioła: wysuszonego, czy świeżego?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile gram piołunu, i czy świeżego, czy suszonego,
należy użyć w takim pszepisie (to samo z cynamonem):

Wino piołunowe:
"
Herbae Absinthii 30,0
Cort. Cinnamomi 5,0
Wina białego 750,0 (butelka)
Macerować przez tydzień, następnie
przecedzić.
"

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2009-08-14 20:24:48

Temat: Re: gramy zioła: wysuszonego, czy świeżego?
Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Stokrotka napisał:
> Ile gram piołunu, i czy świeżego, czy suszonego,
> należy użyć w takim pszepisie (to samo z cynamonem):

Na moje suszonego, zazwyczaj w przepisach i recepturach mowa jest o
ziołach suszonych.

Joanna

3. Data: 2009-08-14 20:53:24

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na moje suszonego, zazwyczaj w przepisach i recepturach mowa jest o
> ziołach suszonych.
>
> Joanna

Dzięki

4. Data: 2009-08-15 03:56:36

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Czaplińska" <j...@u...op.pl> wrote in message

> Na moje suszonego, zazwyczaj w przepisach i recepturach mowa jest o
> ziołach suszonych.
>
> Joanna

Ziół nie stosuje się "świerzych" chyba że wyraźnie o tym mówi recepta.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

5. Data: 2009-08-15 16:15:52

Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Stokrotka" napisał:
> Wino piołunowe:
> Herbae Absinthii 30,0
> Cort. Cinnamomi 5,0
> Wina białego 750,0 (butelka)

wino z wina, bardzo ciekawy przepis:O)

6. Data: 2009-08-16 21:55:48

Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Kazimierz Grzyb pisze:
> "Joanna Czaplińska" <j...@u...op.pl> wrote in message

> Ziół nie stosuje się "świerzych" chyba że wyraźnie o tym mówi recepta.
>
> Pozdrawiam.

A mieta, bazylia, rozmaryn to nie sa ziola ? Nie stosuje sie ich
swierzych ?

7. Data: 2009-08-17 05:48:47

Od: Joanna Czaplińska <j...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mieta, bazylia, rozmaryn to nie sa ziola ? Nie stosuje sie ich
> swierzych ?

W gastronomii jak najbardziej, ale w zielarstwie nie.

Joanna

godny polecenia chirurg-proktolog na terenie Warszawy?
jjak zejść z leku?
Szczoteczki międzyzębowe
Wysypka na kolanie
Nadmiar skóry