Re: Cywilizowana korekta przegrody nosowej - gdzie i jak?

From: "gosmo" <t...@m...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Cywilizowana korekta przegrody nosowej - gdzie i jak?
Date: Tue, 25 Aug 2009 10:31:36 +0200

Użytkownik "jh" <n...@s...com> napisał w wiadomości
news:h6djsl$278$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "gosmo" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
> Orientujecie się, czy operacja laserem lub laparoskopem jest refundowana,
> jeżeli lekarz stwierdzi trudności w oddychaniu i skieruje na taki zabieg?
> Jakoś dłuto i młotek mnie przerażają ;) Nie wspomnę o wszędzie
> opisywanych dolegliwościach i komplikacjach po takim zabiegu :(

Bez przesady, najgorsze w tym wszystkim to jest tylko (nie)przespanie
pierwszej nocy. Trudno z metrem gazika w nosie zasnąć, ale jak się ładnie
lekarza poprosi to ci coś wymyśli na dobry sen. Ja jednak wybrałem nocne
audycje radiowe ;)
W sumie spotkałem przynajmniej kilkanaście osób po tym zabiegu (tłuką je
hurtowo) i nikogo z komplikacjami.