rtg kręgosłupa l-k

1. Data: 2009-08-17 20:10:55

Temat: rtg kręgosłupa l-k
Od: "Majka04" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wynik z prześwietlenia i nie wiem czy to są jakieś znaczne zmiany.
Bardzo proszę jeśli ktoś może niech mi podpowie.
Wynik: Nieznaczne zmiany zwyrodnieniowe-niewielkie przewężenie przestrzeni
międzykręgowej L3/L4. Wzmożona sklerotyzacja blaszek granicznych trzonów.
Innych odchylenień od normy dla wieku pacjentki nie widać.
Dziękuję z góry za podpowiedzi co oznacza taki wynik
Majka