Re: Wszystkie religie swiata ujawniaja dokladnie te same prawdy stad musza miec tego samego autora - Boga (JP)

1. Data: 2009-08-17 12:01:46

Temat: Re: Wszystkie religie swiata ujawniaja dokladnie te same prawdy stad musza miec tego samego autora - Boga (JP)
Od: pyton357 <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Sie, 02:48, "Prof. dr inz. Jan Pajak" <j...@g...com> wrote:
> [...]
> wszystkie religie swiata stwierdzja precyzyjnie te same "prawdy".
> Innymi slowy, wszystkie religie swiata opisuja precyzyjnie ten sam
> proces ksztaltowania naszego swiata, rzeczywistosci w ktorej zyjemy i
> czlowieka, oraz dokladnie te same wymogi ludzkiego zycia w otaczajacej
> nas rzeczywistosci. Nawet wiec jedynie zgrubna analiza stwierdzen
> kolejnych religii ujawnia, ze wszystkie religie swiata musialy miec
> dokladnie tego samego autora, oraz ze ich autorem musiala byc zawsze
> jedna i ta sama istota nadprzyrodzona ktora wiedziala absolutnie

Co do autorstwa, jak wyjaśnić zapis w Genezis " 1,24, (Bib.1000 lecia)
a także 1.26 (Grecko-Hebrajska)

> [...]
> autora ktorym musial byc wlasnie jedyny istniejacy Bog. Przyklad
> opisany w niniejszym punkcie wykazuje rowniez, ze nawet te religie
> swiata ktore powstaly w miejscach odizolowanych od reszty swiata,
> takich jak np. Nowa Zelandia, oraz w odstepach kilku tysiecy lat od
> siebie, ciagle stwierdzaja dokladnie to samo. Taka zas "konsystentna
> zgodnosc stwierdzen wszystkich religii swiata NIE posiada innego
> wytlumaczenia poza faktem, ze autorem wszystkich tych religii jest
> zawsze ta sama nadprzyrodzona istota, czyli zawsze ta sama i jedyna

Istnienie, różnororodność i podobieństwa panteonu bogów religii
wskazuje jedynie jakieś źródło ich pochodzenia, dostosowywane do
poziomu wiedzy i zrozumienia prawd danej wiary przez wyznawców, zmiany
ukształtowania lądów migracje ludzi, spowodowały stopniwe rozszeżanie
i adaptację nowych ideii, dogmatów, norm moralnych.

> [...]
> wspomagaloby jego wysilki. Kiedy jednak stworzona zostanie taka
> opisowa teoria, wowczas dziala ona jak drabina lub rusztowanie
> przystawione do owej sciany. Wspinajacy moze bowiem opierac sie juz na
> owej teorii w swoich wysilkach poznawczych.
>
> Przez tak dlugo az NIE zostala stworzona naukowa "teoria wszystkiego"
> zwana "Konceptem Dipolarnej Grawitacji" (opisywana na stronie
> "dipolar_gravity_pl.htm"), ludzkie analizy kolejnych religii NIE
> czynily zadnego sensu. Wszakze religie te uzywaly odmiennych nazw i
> terminologii, bazowaly na odmiennych przykladach, oraz wyjasnialy

Nazewnictwo i słowotwórstwo to dokładnie taki sam proces jak wyżej
przytoczyłem, dopiero sztuka, przez architekturę ,rzeźbę i malarstwo,
wskazuje to samo źródło.

> [...]
> sa jego trzy podstawowe skladowe, na czym polegaja zasady zyciowe
> ktore Bog przekazuje ludziom ustanowionymi przez siebie religiami,
> itp., nagle wszystkie religie swiata nabraly sensu i nagle sie okazalo
> ze wszystkie one stwierdzaja dokladnie te same prawdy. Okazalo sie tez
> wowczas, ze wszystkie religie swiata uzywaja starozytna terminologia
> oraz najrozniejsze porownania i przyklady aby przekazac ludziom
> dokladnie to samo co z uzyciem nowoczesnego jezyka nauki wyjasnia nam
> ow Koncept Dipolarnej Grawitacji i owa filozofia totalizmu. Aby wiec

A więc, nihil novi sub sole, tylko kolejne słowotworstwo na urzytek
hermetyzacji "nowych prawd" głoszonych dla swych zwolenników.

> [...]
> ow naturalny "program Boga" softwarowo formuje z "przeciw-materii".
> Dokladniejsze opisy owych trzech skladowych Boga zawarte sa az na
> kilku stronach totalizmu, np. w punktach #C2 do #C4 totaliztycznej
> strony "god_proof_pl.htm", w punkcie #B1 oraz #B5 do #B7 strony
> "evolution_pl.htm", w punkcie #B5 strony "god_pl.htm", oraz w punkcie
> #C1 strony "soul_proof_pl.htm".
> Jak sie okazuje, dokladnie te same trzy skladowe Boga sa wyjasniane
> przez praktycznie kazda religie swiata. Praktycznie bowiem kazda
> religia swiata opisuje tzw. "Swieta Trojce", jako pierwsze formy Boga

Ciekawe, stary testament nic takiego nie mówi.

> [...]
> komputera". Znaczy, tak jak ludzie moga byc porownywani do PC z jednym
> "mikroprocessorem" (jednym np. "Intel'em"), Bog jest jakby
> "superkomputer" ktory posiada w sobie miliony "procesorow" pracujacych
> rownolegle. Kazdy zas z owych milionow "procesorow" jest w stanie
> wykonywac dzialania niezaleznie od innych, chociaz wszystkie one
> posiadaja ta sama swiadomosc, wiedze, pamiec, itp. Stad Bog moze
> wykonywac miliony dzialan naraz. Taka tez wszechmoznosc Boga jest
> potwierdzana przez praktycznie wszystkie religie swiata.

No proszę i mamy terminologię???

> [...]
> pozagrobowego jest wyjasniany ludziom przez praktycznie wszystkie
> religie swiata (aczkolwiek logika stwierdza, ze gdyby autorami tych
> religii byly zupelnie odmienne istoty - zamiast jednego i tego samego
> Boga, wowczas NIE kazda religia powinna informowac o istnieniu zycia
> pozagrobowego).
>
> 5. Wymagania moralne nakladane na fizyczne zycie ludzi. Wszystkie
> religie nakladaja na ludzi dokladnie te same wymagania moralne.
> Wszystkie one zakazuja zabijania, klamania, oszukiwania, itp. Rzadko
> jednak religie wyjasniaja "dlaczego" owe nakazy zostaly powprowadzane.

Z wyłączeniem niewiernych, tam te zasady nie obowiązują. Bóg Izraela,
nawet nakazuje takie postępowanie.

> [...]
> starozytnych Grekow (oraz Rzymian i Maorysow), Bog wogole NIE dal im
> "swietej ksiegi" - co tez potem okazalo sie bledem. Wszakze brak
> pisanych regul spowodowal wpelzywanie do religii Grekow i Rzymian
> stopniowych zmian, a wiec odbieganie tych religii od oryginalnych
> przekazow Boga. Dlatego podczas formowania "chrzescijanstwa" Bog
> zdecydowal sie dac bardzo krotka "swieta ksiege" w postaci Biblii,
> ktora uzywala bardzo prostego i nieprecyzyjnego jezyka codziennego
> zrozumialego nawet dla starozytnych pasterzy. Jednak z uplywem czasu,

I dla tego musiała być często wyjaśniana i komentowana przez "uczonych
kapłanów", a potem Bóg wymyślił łacinę aby maluczcy dogłebniej mogli
go zrozumieć ?.

> owa prostota jezyka Biblii spowodowala pomylki interpretacyjne, ktore
> Bog tez zmuszony zostal jakos skorygowac (m.in. poprzez zainspirowanie
> powstania naukowej "teorii wszystkiego" zwanej "Konceptem Dipolarnej

I tak powstanie Biblia Informatyków.