Cza było od razu zabić i jusz! :->

11. Data: 2011-05-27 11:22:02

Temat: Re: Cza było od razu zabić i jusz! :->
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 12:40, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> U ytkownik "Stalker"  napisa w wiadomo ci grup
g2000yqe.googlegroups.com...

670653,Serbia__policj...

> Okazuje sie, e jednak Amerykanie wcale nie chcieli zabi ben Ladena!
> Jego mier jest wynikiem nieszcz liwego zbiegu okoliczno ci, po tym
> jak jeden ze mig owc w wypad z akcji i trzeba by o ewakuowa
> wszystkich tymi, kt re pozosta y.
>
> Niedawno wyciek do medi w materia filmowy z pok adu wracaj cego
> mig owca, gdzie ben Laden ci gle jeszcze y
:http://www.youtube.com/watch?v=mfF1vkMQ0h0&feature=
related

> ROTFL!
>
> Stalker- ale Ty w to wierzysz, prawda? Jak dla mnie- mogli chocia lepszych
> aktor w wynaj . no ale c - jak kryzys to kryzys. Ja w roli zakapturzonej
> postaci oczywi cie da bym kaskadera, ale komandosem bym zrobi Denzela
> Washingtona:-)

:-DDDDDDDDDDDDDDDD

Stalker, Chiron jesteś debeściak :-D

12. Data: 2011-05-27 11:30:12

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 13:12, medea <x...@p...fm> wrote:

> To chyba potrzeba znalezienia potwierdzenia swojego zdania prowadzi do
> takiego zwichni cia percepcji. No bo nie wierz , e co innego. ;-)
>
> Ewa

Najłatwiej oszukać jest tych, którzy myślą że są nie do oszukania ;-)

Stalker

13. Data: 2011-05-27 12:29:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

> No właśnie!

> Raczej Ty, Chironie - łykasz jaja bez popitki. ;)
>
> Ewa

Zadziwiające, prawda?
(próbuję wyłapać jakiś wspólny schemat)

=============
Hmm, po tym, co tu pisał- uznałem za wielce prawdopodobne, że w to wierzy:-)

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

14. Data: 2011-05-27 12:43:24

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 14:29, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> U ytkownik "Vilar"  napisa w wiadomo ci grup
>
> U ytkownik "medea" <x...@p...fm> napisa w wiadomo
cinews:iro0ji$kqj$1@news.onet.pl...

> Zadziwiaj ce, prawda?
> (pr buj wy apa jaki wsp lny schemat)

=============
> Hmm, po tym, co tu pisa - uzna em za wielce prawdopodobne, e w to wierzy:-)

Chiron, to jest wprost książkowy przykład na to jak łatwo oszukują cię
TWOJE własne przekonania
i jak łatwo cię nabrać stosując najprostsze chwyty...

Naiwność z jaką odniosłeś się do mojej informacji zaskoczyła nawet
mnie :-)

Stalker, wystarczyło kawał obudować w poważną formę i stał się poważna
i wiarygodną informacją...

15. Data: 2011-05-27 12:49:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup
5g2000pro.googlegroups.com...

> [...]

mnie :-)

Stalker, wystarczyło kawał obudować w poważną formę i stał się poważna
Chyba piszesz o czymś innym? Zapodałeś poważnie post, który ja obśmiałem.
Założyłem, że rzeczywiście możesz to napisać poważnie. Ty usiłujesz (na
podstawie czego?) wmówić, że ja się nabrałem na tę wiadomość. Ciekawe...
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

16. Data: 2011-05-27 12:57:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============

> Chiron, to jest wprost ksi kowy przyk ad na to jak atwo oszukuj ci
> TWOJE w asne przekonania
> i jak atwo ci nabra stosuj c najprostsze chwyty...
>
> Naiwno z jak odnios e si do mojej informacji zaskoczy a nawet
> mnie :-)
>
> Stalker, wystarczy o kawa obudowa w powa n form i sta si powa na
> i wiarygodn informacj ...
> Chyba piszesz o czym innym? Zapoda e powa nie post, kt ry ja ob mia em.
> Za o y em, e rzeczywi cie mo esz to napisa powa nie. Ty usi ujesz (na
> podstawie czego?) wm wi , e ja si nabra em na t wiadomo . Ciekawe...

Chiron, jeśli ty uważasz, że ja ten post zapodałem na poważnie, to to
jest właśnie to o czym ja mówię

Stalker, wszyscy załapali, że to żart oprócz ciebie i XL - naszych
najtęższych grupowych "analityków"

P.S. Możemy sie zapytać innych: Kto jeszcze uwierzył po obejrzeniu
filmu, że podana przeze mnie informacja jest prawdziwa i że ja w nią
wierzę? :-)

17. Data: 2011-05-27 13:07:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał w wiadomości grup
5g2000pri.googlegroups.com...

=============

> [...]

P.S. Możemy sie zapytać innych: Kto jeszcze uwierzył po obejrzeniu
filmu, że podana przeze mnie informacja jest prawdziwa i że ja w nią
Zaraz- ani przez moment ja_w_nią_nie_wierzyłem- tylko miałem sporo
wątpliwości, czy Ty to na poważnie. Bawisz się w propagandzistę?
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

18. Data: 2011-05-27 13:15:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

=============

===========================
> [...]
>
> P.S. Możemy sie zapytać innych: Kto jeszcze uwierzył po obejrzeniu
> filmu, że podana przeze mnie informacja jest prawdziwa i że ja w nią

Ja myślałam, że Stalkerowi odbiło, ale odetchnęłam z ulgą, kiedy
kliknęłam na link. Stąd mój komentarz.
:)

Ewa

19. Data: 2011-05-27 13:25:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============

===========================

> [...]
> Zaraz- ani przez moment ja_w_nią_nie_wierzyłem- tylko miałem sporo
> wątpliwości, czy Ty to na poważnie. Bawisz się w propagandzistę?

Chiron, postawiłeś się (sam - ja tu nawet nie muszę Ci pomagać) w
sytuacji, w której każde twoje wyjaśnienie jest dowodem twojej
naiwności...

Wyśmiałeś reklamę zapinania pasów, demaskując ja jako amerykańskie
oszustwo :-)

I jeszcze piszesz, że założyłeś że ja w tę amerykańską fałszywą
informację uwierzyłem.

Stalker, jak chcesz - brnij dalej :-)

20. Data: 2011-05-27 13:35:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...

>Stalker, wszyscy załapali, że to żart oprócz ciebie i XL - naszych
>najtęższych grupowych "analityków"

Ale to juz bylo, dokladnie w tym samym zestawie - pamietacie pedalsko
(nie)widoczne kropki?

Drogie dzieci, czyż nie wiecie?...
ciekawe czasy
ciekawe czasy